• Goed kijken naar haar buik. :"D

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 13:51 ]

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Was ze zwanger dan? *volgt het celeb-nieuws toch niet*

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Oh ja dat weet ik al. Trouwens ik denk dat ze geen baby kan krijgen en een drager heeft ofzo.

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 13:53 ]

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Wooooooooooooooooooooooooow o.o

Hahaha, dat is best dom.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Het is ook wel heel raar dat ze plots zo'n buik heeft en het niemand anders is opgevallen de maanden voordien. Iemand die zo erg gevolgd wordt door paparazzi etc dat kun je toch geen geheim houden?

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Ik voel me niet echt genept. Ik vind meer dat ze zichzelf een beetje voor schut zet zo.

Winter is coming.

Ardency schreef:
    Was ze zwanger dan? *volgt het celeb-nieuws toch niet*

Are you killing me?

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Ze had eerst een nep buik aan om meer kracht te zetten om het te vertellen. Maar dit filmpje schijnt ook niet waar te zijn.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik snap hem niet? -voelt zich dom

"Ignite, my love. Ignite."

Schneider schreef:

d'r buik klapte dubbel

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Schneider schreef:

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Het lijkt wel op gtst.

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Het lijkt er wel op...

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Monkeyslut schreef:
    Het is ook wel heel raar dat ze plots zo'n buik heeft en het niemand anders is opgevallen de maanden voordien. Iemand die zo erg gevolgd wordt door paparazzi etc dat kun je toch geen geheim houden?

Dat kan, het kan zijn dat ze een groeispurt heeft gekregen, of het kind dan.
    Verder, we zullen wel zien. Mij boeit het niet zo.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik vind het toch wel een beetje raar dat je een zwangerschap zou faken hoor, dus ik zou 't niet helemaal geloven, maar toch, die buik in het filmpje is wel heel raar.. 0.0 Misschien had ze gewoon iets onder haar jurk zitten om haar buik beter vorm te geven en flipte dat over? Ik bedoel, er zijn ook foto's van haar verschenen in bikini en die zullen ze toch heus niet zelf hebben laten bewerken? Dus ik kan het gewoon nog niet goed geloven dat ze zoiets zou doen.

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 22:29 ]

“Love is a contradiction.”