• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Embry
    Ze verdween naar boven en even later hoorde ik water druppelen. Door het gedruppel heen klonk er duidelijk gesnik.
    Ik stond op en wou richting de trap lopen om haar achterna te gaan.
    Maar Vladimir stond in de weg.
    'Laat me erlangs.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vladimir
    Ik schudde mijn hoofd koppig. 'Straks breek je haar hart nog meer.' Ik snoof. Hij kon me niet wegduwen, dat was duidelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik kon mezelf nu eindelijk eens breken, dat voelde beter dan mezelf steeds maar bijeen rapen. Terwijl ik Dani in haar badje legde, ging ik op de badrand zitten met mijn hoofd tegen de muur. Ik dacht dat liefde iets moois was, maar dat het zo'n pijn deed had ik niet verwacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Hij hield me tegen. Hij hield me tegen om naar haar te gaan.
    Mijn lichaam begon oncontroleerbaar te trillen.
    'Ga nu aan de kant, of ik ruk je zielige kop van je lijf.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vladimir
    Ik gromde en schopte hem vervolgens weg, tegen de muur aan.
    'Laat haar gewoon met rust, ze verdient iemand die beter voor haar is,' snauwde ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 14:37 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    'DAT WEET IK VERDOMME WEL LAAT ME ER GEWOON LANGS.' Ik duwde hem met alle kracht die ik had weg en ging de trap op.
    Bij de badkamer deur stond ik stil.
    Ik hoorde haar zachtjes snikken en ik sloeg zo hard met mijn hand tegen een kastje dat deze in elkaar viel en ik mijn hand voelde knakken.
    'Godver.'

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 14:39 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik hoorde iets breken, en deed meteen geschrokken de badkamerdeur open. ''Embry?'' Vroeg ik niet-begrijpend, en sloeg toen mijn ogen neer. Er vormde zich een brok in mijn keel dat als maar groter werd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    'Elena.' Ik fluisterde zachtjes haar naam maar haar ogen bleven naar de grond staren.
    'Je moet weten dat ik er echt spijt van heb. Als het jou geen pijn zou doen zou ik zeggen dat je me helemaal in elkaar mocht slaan.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vladimir
    Ik gromde geïrriteerd en sloeg zodra ik weer op de eerste trede stond mijn armen over elkaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik ga mensen. Ben er straks weer. Vladimir en Embry, lief zijn voor elkaar zijn, hè (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Ik ga mensen. Ben er straks weer. Vladimir en Embry, lief zijn voor elkaar zijn, hè (wbw)]

    [Lol die was echt heel droog :3
    tot zo<3 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Caine schreef:
    [Ik ga mensen. Ben er straks weer. Vladimir en Embry, lief zijn voor elkaar zijn, hè (wbw)]


    [Ja, jij moet lief zijn met Sam voor Emily, dan doen wij niet heel lief tegen elkaar (A)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik slik. Wat moest ik antwoorden? ''Ik wil je niet slaan.'' Zucht ik uiteindelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ben er weer dus Lucy ook :) ;)]
    Lucy.
    Ik opende mijn ogen en lag in een vreemde kamer. Paniek overwelmde me, maar al snel snapte ik het weer. Ik liet ke uit het bed zakken en deed snel mijn kleren aan. Ik liep zachtjes de trap af en keek wie er waren. Zo te ruiken was er een vampier bij een mensenmeisje een wolf zoals ik was er ook en geluk overweldmde in mijn lichaam. Tegen over Carlisle stond een Egyptische vampier en naast hem stond een vampier met bloed in het lichaam. Even snapte ik het niet meer. Ik wou stil verder lopen, maar ik viel pijnlijk van de trap af.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan