• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Benjamin
    'Alsjeblieft noem me geen u, ik weet dat ik oud ben maar alsnog.
    En jij gaat nooit boven mij uittorenen want dan klim ik gewoon zo hoog in de boom dat ik groter blijf als jou.
    Zijn je ouders hier ook in de buurt?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik opende mijn ogen. Hoelaat was het? Ik had het gevoel dat ik dagen had geslapen. Misschien was dat ook wel zo? Ik rekte me uit en trok zo snel ik kon mijn shirt aan. Wat zou ik vandaag eens doen? Jagen op die Jane misschien? -Jake-

    Embry
    'Andersom zal het ook niet als luchtverfrisser ruiken.' Ik grinnikte zachtjes.
    Niet bepaald nee beter gezegd hij stonk heel erg...
    Maar ik zou het verdragen ookal was het alleen om haar even te zien en haar stem te horen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Amy
    "Als dat niet te veel last is," glimlach ik en volg Emily naar binnen
    "Ik kom op babybezoek," zei ik en toonde een knuffeltje dat ik speciaal voor het meisje had meegenomen. Het was een klein konijntje.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 12:55 ]


    Ex astris, sciencia

    Renesmee
    Ik grinnikte even.
    'Zijn je ouders hier ook in de buurt?' Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee. Maar Carlisle en Esmé zijn wel in Villa Cullen.'

    Vladimir
    Elena had wel gelijk.
    'La dracu,' zei ik mompelend tegen mezelf. Ik vond het niet fijn als er een smerige, stinkende wolf dichtbij was. Verdorie.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [oke oke ik wacht wel even tot de volgende, want hier kan ik mezelf niet tussen proppen xd]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 12:59 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    ''Jij bent toch altijd welkom, meis.'' Glimlachte ik, en nam het diertje aan. ''Avery zal het vast heel erg waarderen, een knuffeltje van een zus.'' Glimlachte ik. Zo zag ik iedereen uit de Roedel al als mijn kinderen. ''Ik breng haar straks wel. Alhoewel, Amy kan ook op haar passen.. ''Wil jij het haar geven? Dan maak ik het eten klaar.''

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 12:55 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Benjamin
    'En waar ga jij heen? Naar je kleine weerwolfje of niet?' Ik zette een glimlach op mijn gezicht en keek haar aan.

    Embry
    Ik wachtte tot Vladimir me zou vinden. Ik zou denken dat het niet zo moeilijk was hij kon mijn hartslag toch horen en als de stank die van mij afkwam net zo goor rook als zijn stank zou hij me daarop ook wel moeten kunnen vinden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik steek mijn tong naar hem uit, en haal een hand door mijn haren. ''Ik ga even douchen.'' Knikte ik, en liep naar boven om een korte douche te nemen. Ik wedde dat ik er niet uitzag. Dus zette ik de douche warm aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amy
    "Natuurlijk. Avery is een mooie naam." merkte ik op en liep naar Sam die op de bank zat.
    "Dag kleine avery," kirde ik," kijk eens wat ik voor je mee heb."


    Ex astris, sciencia

    Sam Uley
    Ineens kwam Amy naar ons toegelopen, met een klein konijntje in haar hand voor Avery.
    "Hé Amy, leuk dat je langskomt," begroette ik haar. Ik zag dat ze meteen gek was op kleine Avery.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik ging op de stank af, en vond Embry, zittend tegen de muur aan.
    'Wat doe jij hier, hond?' snauwde ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renesmee
    'Misschien,' kirde ik vrolijk. 'Eerst ga ik jou naar de villa trekken.' Ik grinnikte plagerig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Amy
    "hé Sam," antwoordde ik,"mag ik kleine Avery even vasthouden?"


    Ex astris, sciencia

    [ben ik de enige die de draad van het verhaal kwijt is?]