• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Jake and Heidi are back (: ]

    Sam Uley
    Emily gaf me Avery aan en ging op de bank zitten, terwijl Avery gulzig uit de fles bleef drinken. Ze keek me aan met haar grote ogen en haar kleine handje kwam op het flesje terecht.
    Ik begon te denken aan de toekomst en die er voor haar uit kon zien. En dan voor Emily en mij. In mijn verbeelde was het een echte sprookjestoekomst, perfecter kon niet. Maar ja, wij waren dan ook een perfect gezinnetje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik stond ook op, en daarna rook ik de stank van een wolf. Ik kneep mijn ogen samen en speurde de woonkamer met mijn ogen af. Gatver, wat een stank! dacht ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Benjamin

    Ik liep nu al drie lange dagen door het bos op weg naar de Cullens. Het was lang geleden dat ik ze had gezien dus ging ik nog een keer op bezoek.
    Het was nog wel bijna twee uur lopen -.-.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik veegde met de rug van mijn hand over mijn wangen, en zuchtte. Daarna keek ik opzij naar vladimir, mijn ogen half neergeslagen. ''Wat is er?'' Vroeg ik zacht, en schril, en spoelde mijn glas een paar keer om.

    Emily
    Ik glimlachte, een douche was verlossend. Nadat ik had gedoucht, mijn haren en make-up had gedaan, was aangekleed en mijn tanden had gepoetst, was ik naar beneden gelopen om ontbijt te maken. Dus begon ik al neuriënd aan het ontbijt, en dekte ik de tafel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 12:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry

    Vladimir stond op en ik zag hem samentrekken. Dus ik was gesnapt.
    Ik had geen energie om op te staan dus ik bleef gewoon zitten terwijl hij het huis rondzocht naar de oorzaak van de stank.
    Hij had beter eerst aan zichzelf kunnen ruiken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Renesmee
    Ik rende door de bossen, omdat ik een vlindertje zag vliegen. Tot mijn verbazing kwam ik Benjamin tegen. Ik stopte met rennen en sprak hem rustig aan.
    'Hallo, meneer Benjamin.' Ik glimlachte en mijn kuiltjes in de wangen kwamen tevoorschijn. Ik sprak hem aan met meneer, geen wonder.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Even eten, ben er voor één uur weer]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Benjamin

    Ik was nogsteeds aan het rennen toen er opeens iemand voor me stond.
    Geschrokken stond ik stil.
    Ze kwam me ergens bekend voor maar ik kon het niet plaatsen
    'Hallo, meneer Benjamin.' Gelijk wist ik wie het was.
    'Nessie! Wat ben je gegroeid.' Ik sloeg mijn armen om haar heen en gaf haar een stevige knuffel.
    'Dat is lang geleden.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Amy
    Ik liep door het bos, Sam en Emily hadden een dochtertje en ik was van plan om hun even te bezoeken, als ik niet ongelegen kwam. Een beetje nerveus belde ik aan. Nooit wist ik hoe me te gedragen rond kleine kinderen. ze waren zo fragiel. Altijd zou ik met de angst om een van hen iets aan te doen leven.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 12:48 ]


    Ex astris, sciencia

    Vladimir
    'Wolvenstank,' antwoordde ik op de vraag van Elena. Gatver zeg.
    'Ce miros intotdeauna lupii ... Murdar,' mompelde ik er zacht achteraan. Wat ruiken die wolven altijd... Vies.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renesmee
    Ik bleef glimlachen, erg zoet. Ik omhelsde hem terug.
    'Straks toren ik boven u uit,' grinnikte ik plagerig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Embry

    Vanuit de keuken hoorde ik Vladimir iets zeggen over wolvenstank en daarna iets wat mijn hersenen echt niet konden plaatsen.
    Dat had ik wel vaker de laatste tijd...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik fronste, maar tegelijkertijd vlamde er hoop op in mijn lichaam. Embry? Mijn ogen tastten het donker af, maar ik kon niet plaatsen wat de meubels waren, of wat een mens. Uiteindelijk gaf ik het op. ''Andersom zal het ook niet als luchtverfrisser ruiken.'' Verzuchtte ik.

    Emily
    Vrolijk staakte ik mijn kookkunsten, en liep naar de deur. ''Amy, wat leuk je te zien!'' Kirde ik, terwijl ik glimlachte. ''Eet je mee?'' Ik was er aan gewend dat leden van de Roedel mee aten. Zowel 's ochtends. 's middags en 's avonds.


    Feel the fire, but do not succumb to it.