• Angels and Demons.

    1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

    Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

    Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

    Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

    Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

    Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

    Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)



    Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

    Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)



    Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)


    Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

    Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

    Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.


    Met dank aan Endure voor de titel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

    k zal t wel ff doen :p

    zo is het wel duidelijker

    Oh, oh, en de spelers van de rollen er even achter zetten?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja idd, spelers kan je tussen [q] en dnog een [/q] dingetje zetten,
    al veranderen ze hun naam, de link blijft het doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ff kyken.

    waarom de naam van de speler erbij??

    eheh snap ik ook niet :3 Degene die de personages speelt weten toch wel wie ze zijn ;p

    Maar ik zou uit m'n hoofd écht niet weten wie wie is, zeker omdat sommige mensen hun OC's nogal lange namen geven. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    Maar ik zou uit m'n hoofd écht niet weten wie wie is, zeker omdat sommige mensen hun OC's nogal lange namen geven. (:


    Zoals jijzelf? :'D Haha.

    Ik vind lange namen altijd.. Mooier? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    bij hoeveel personen beginnen we??, en waar/hoe beginnen we eigenlijk??

    Ruby Sera Rein, Demon. (/18 jr.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kan al gewoon beginnen, ben een een story aan t lezen en dan begin ik ook :3 & Je kan gewoon beginnen in een dorpje (:

    Endure schreef:
    (...)

    Zoals jijzelf? :'D Haha.

    Ik vind lange namen altijd.. Mooier? :P


    Ik ook, maar heel veel mensen vinden het irritant. I mean: dan heeft iedereen rollen die Matt of Britt heten, en dan heeft die van mij vier voornamen en een dubbele achternaam. Vinden ze vaak niet zo leuk. )x


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik vind speciale namen mooi of t nou lang of kort is x'D

    Primwen schreef:
    Je kan al gewoon beginnen, ben een een story aan t lezen en dan begin ik ook :3 & Je kan gewoon beginnen in een dorpje (:


    ik kan geen begin maken omdat ik daar heeeeel slecht in ben, dus als iemand anders wil beginnen ga ik mee

    ow ik probeer altijd een betekenis aan mijn naam te geven meestal zijn het dan aparte namen

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:21 ]