• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [I'm back! Sam, Carlisle en Jane zijn weer tot leven gekomen (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Didyme.
    Ik keek Leah aan en snapte haar ik rende naar boven en pakte kleding de eerste die ik kon vinden. Ik gooide ze naar Leah toe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bella
    'kijk eens wie er achter je staat bella' fluisterde didymee. Snel draaide ik om. 'Bella ik ben je moeder ik vergeef je alles. Het meisje is veilig bij Vladimir.'zei esmee. Ik kon me niet meer staande houden. Hoe heb ik dit iedereen aan kunnen doen. Vermoeid zakte ik inelkaar op de grond. Ik legde mijn hoofd op mijnknieen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vladimir
    Ik grinnikte even zachtjes. 'Ja, ik bén nog steeds verliefd ja. En alleen bij jou kan ik me goed inhouden.'

    Maggie
    Ik stond ondertussen weer in de woonkamer, en keek naar Didyme, Esmé en Bella.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Zitten Sam en Emily nog steeds in de badkamer? En is Jane nog steeds Didyme aan het dwingen? En where the hell did Carlisle go?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wb ;d]

    Elena
    Ik gaap even om mijn verkleurende wangen te verhullen. ''Ik heb echt een beetje slaap nodig. Ik zou zeggen, doe alsof je thuis ben.'' Mijn stem was nogsteeds slaperig, waarom ik ook snel weer tussen de warme dekens kroop.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 12:13 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Mijn hoofd opmijn knieen mijn handen plat op de grond. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik zat er verslagen bij.
    [ik ga eten en ben zo treug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Didyme heeft Nessie gedronken en is toen weggerend naar de Cullens waar ze nu is. Dus ik denk dat je moet volgen ofzo??]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Esmé.
    Ik ging naast Bella zitten. Rustig Bells er is niets aan de hand er zal ook niet gebeuren. Trooste ik haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik snap er hélemaal niets meer van? waar van Jacob bij voegen jongens? xD]

    [@TheDirection je ziet Didyme met bloed langs haar mond en Nessie op de bank liggen een beetje levenloos. Ofzo xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    BELLA! riep ik en rende naar haar toe en ging beschermend voor haar zitten.
    Wat is hier in hemelsnaam aan de hand?


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Ik kijk van Nessie naar Didyme. Ik voel de woede op komen. We vertrouwde haar! Maggie had een fout gemaakt. Ze was niet te vertrouwen! Dat bleek nu wel. Woedend ren ik naar haar toe. Mijn lichaam trilt en ik voel dat ik elk moment kan veranderen. "Wat heb je met haar gedaan!" Roep ik kwaad. -Jake-

    Esmé
    Ik keek naar Edward die bij haar ging zitten ik wou het vertellen maar ik zei niets.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maggie
    'Jacob! Stop! Ze is te vertrouwen. Ze heeft Nessie juist gered! Jacob, verander nou niet!' smeekte ik hem.

    Renesmee
    Ik opende mijn ogen weer door het geschreeuw. 'Jake, niet doen!'

    Vladimir
    'Ga maar slapen, ik blijf hier, voor de zekerheid,' zei ik. Ik glimlachte geruststellend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.