• Dat vraag ik me serieus af.


    Een nummer over een jongen van amper 19 jaar oud die vast zit voor een moord die hij niet gepleegd heeft.
    Zijn vrienden en familie doen er alles aan om hem eruit te krijgen.
    Maar niets helpt.


    Hoe kan het zijn dat een jongen van 19 jaar oud vast zit voor een moord die hij niet gepleegd heeft?

    Moet er niet eerst bewijs zijn of iets in die richting?

    Over onrecht gesproken.....


    Weet iemand hoe dat in elkaar zit?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 9:30 ]

    @ StoryBelle & RainbowDash Ik denk het niet... Of nou ja, eigenlijk wel :'D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 15:53 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik geloof niet dat ik de enige ben die daar zijn twijfels bij heeft. -.-'
    Je laat je veel te makkelijk omkopen door zogezegde mooie praatjes op TV...


    Ja daar heb je misschien gelijk in...

    Remains schreef:
    @ StoryBelle & RainbowDash Ik denk het niet... Of nou ja, eigenlijk wel :'D


    Het is... Niet erg hoog. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja daar heb je misschien zeker gelijk in...

    :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)
    :Y)


    -_-

    Hale schreef:
    (...)

    -_-


    Good comeback. :Y) [/sarcasm]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    heel raar, ik zag laast op tv over een jongen die toen hij 18 was het met een meisje van 17 had gedaan, nu is hij een 'predetor' en moet hij voor zonsondergang het huis van zijn kinderen verlaten hebben enzo..
    dat was egt heel zielig(huil)

    Illuminati schreef:
    Lang leve Google! Leer dáar nu eens te kijken voordat je hierheen komt met je gezeik.
    En sowieso ben je onschuldig voordat je schuld is bewezen.


    Ex astris, sciencia

    TheSandwich schreef:
    heel raar, ik zag laast op tv over een jongen die toen hij 18 was het met een meisje van 17 had gedaan, nu is hij een 'predetor' en moet hij voor zonsondergang het huis van zijn kinderen verlaten hebben enzo..
    dat was egt heel zielig(huil)


    Omg dat is echt erg.....

    Overdreven gewoon....

    - dies of laughter -
    No. Fucking. Way.
    Jongens, ik vertrek naar Polen. Over een paar maanden kunnen jullie het prachtige heropvoedingskamp bekijken en volgens mij heb ik al één nieuwe leerling.
    Natuurlijk is dit overdreven, like duh.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 19:17 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    - dies of laughter -
    No. Fucking. Way.
    Jongens, ik vertrek naar Polen. Over een paar maanden kunnen jullie het prachtige heropvoedingskamp bekijken en volgens mij heb ik al één nieuwe leerling.


    ...

    Dat klinkt heeeeel erg slecht. Hopelijk bedoel je niet waar ik gelijk aan moest denken? D:
    Want dat is overdreven :|


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ...

    Dat klinkt heeeeel erg slecht. Hopelijk bedoel je niet waar ik gelijk aan moest denken? D:
    Want dat is overdreven :|

    Nee, het is natuurlijk hartstikke overdreven. Ik zal namelijk nooit spotten met zulke dingen, want het is mijn familie zelf ook overkomen. Maar ik werd toen eventjes gek van dit topic.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDash schreef:
    Het is een liedje, dat wil nog niet zeggen dat het waar is. Bovendien zullen de meeste criminelen zeggen dat ze onschuldig zijn (en meestal gelooft de familie ook dat ze onschuldig zijn, ook als diegene al heft bekend) dus zelfs als dit liedje op waarheid gebaseerd is, hoeft t nog niet te betekenen dat ie ook echt onschuldig is

    En in Nederland zitten ook af en toe mensen onschuldig vast door fouten van het rechtssysteem. Of komen mensen ten onrechte vrij door fouten. Dus ik betwijfel of het Amerikaanse rechtssysteem volkomen kwaadaardig is (cat)


    comfort in c h a o s

    Google it


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ...

    Dat klinkt heeeeel erg slecht. Hopelijk bedoel je niet waar ik gelijk aan moest denken? D:
    Want dat is overdreven :|

    Me thought that too, actually. (cat)

    OT: there's this very nice website called wikipedia. Daar kijk ik meestal wanneer ik dingen zoals dit wil opzoeken. Dus als je er echt geïnteresseerd in bent, zoek het daar dan op? Dat geeft waarschijnlijk een veel duidelijker overzicht van het onderwerp dan dat wij als users waarvan de meerderheid ook niet echt geïnteresseerd is in jouw vraag allemaal losse stukjes informatie geven in onze posts.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.