• Dat vraag ik me serieus af.


    Een nummer over een jongen van amper 19 jaar oud die vast zit voor een moord die hij niet gepleegd heeft.
    Zijn vrienden en familie doen er alles aan om hem eruit te krijgen.
    Maar niets helpt.


    Hoe kan het zijn dat een jongen van 19 jaar oud vast zit voor een moord die hij niet gepleegd heeft?

    Moet er niet eerst bewijs zijn of iets in die richting?

    Over onrecht gesproken.....


    Weet iemand hoe dat in elkaar zit?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 9:30 ]

    Hale schreef:
    Wat is het probleem man?

    Ik zeg dat ik denk dat negers nog steeds geen eerlijk proces krijgen en bam weer gedonder...


    en Applejack/Severed, etc hebben het je uitgelegd waarom je fout zit. EN JE ZIET HET NOG STEEDS NIET.

    So, you get a facepalm.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 13:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    Wat is het probleem man?

    Ik zeg dat ik denk dat negers nog steeds geen eerlijk proces krijgen en bam weer gedonder...


    Het probleem? Hmm, laat me eens denken. HET PROBLEEM ZIJN JE TOPICS. Dude, dat je dat nu nog niet doorhebt zeg.


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik niet.

    Ik bedoel denk je dat het nu niet meer gebeurd?

    LOL.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hale schreef:
    Wat is het probleem man?

    Ik zeg dat ik denk dat negers nog steeds geen eerlijk proces krijgen en bam weer gedonder...


    Hale ... Jij bent/begint het probleem (te worden).
    Alles wat je uitgelegd wordt, op een serieuze manier, waai je weg om er onzin voor in de plaats te geven. Volg mijn advies a.u.b op en luister naar mensen die wel de moeite doen om dingen te onderzoeken of te snappen. Ga dan pas weer verder met discussies. Of nee, doe eerst zelf ook GOED onderzoek en dán praten we weer verder.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    Wat is het probleem man?

    Ik zeg dat ik denk dat negers nog steeds geen eerlijk proces krijgen en bam weer gedonder...


    Ik heb je uitgelegd waarom het niet klopt. Ik heb verschillende onderzoeken hier over gelezen en die kwamen allemaal tot de conclusie dat het niet klopt. Dat jij er telkens voor kiest, om de reacties te negeren, die het tegendeel van jouw mening bewijzen en gewoon stug verder gaat met 'maar ze krijgen geen eerlijk proces!' zonder ook maar enig bewijs daar voor te hebben, dan krijg je heftigere meningen. Er wordt niet gescholden, er wordt niks gedaan. Het is nog steeds een discussie die over dit onderwerp gaat en dus is er helemaal niks.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hale, jij bent zo'n persoon die er alles aan doet om je gelijk te krijgen. Jij wéét zeker dat jij gelijkt hebt, terwijl dit bijna nooit het geval is. Als dat dan gezegd word, kom je weer gelijk met een argument dat helemaal nergens op slaat. Best dat jij dit zielig vind, maar val ons er niet meer mee lastig.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 13:31 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    En toen werd het stil...


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 15:02 ]

    Seel schreef:
    naja, die Dominique strauss kahn zou 75 jaar krijgen als hij in amerika veroordeeld was voor POGING tot verkrachting.. en hier in België komen medeplichtigen aan moorden na 15 jaar al vrij.. daar scheelt toch ook iets, denk ik. (michelle martin, de ex van marc dutroux, btw)
    Maarja Amerika is sowieso achtergesteld, welk normaal westers land voert nog de doodstraf uit?!


    in sommige staten mag het niet meer
    maar het is wel volkomen belachelijk dat het nog gebeurd

    Hale schreef:
    (...)


    Omdat dit verhaal ook voorbij kwam in Holland in Da hood.


    Omdat het daar voorbij komt moet het waar zijn en is de jongen dus echt onschuldig? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Omdat het daar voorbij komt moet het waar zijn en is de jongen dus echt onschuldig? D:


    Echt wel! Dat zie je toch man, dat programma is zo geweldig, alles wat die gasten zeggen is gewoon waar. (cat)

    Sarcasme modus uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Over de doodstraf, ik ga niet treuren om een moordenaar of verkrachter die dood is.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik dacht serieus, eindelijk is een normaal topic van Hale, met een normale vraag.
    MAAR NEEEEEEEE.
    Ja dus, hier ga ik dus geen antwoord op geven, ik denk dat de rest je al op je plaats heeft gezet.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik niet.

    Ik bedoel denk je dat het nu niet meer gebeurd?




    Martin luther king 1963. Daarna dus.

    Na MLK werdt het racisme grotendeels afgeschaft. Zwarte mensen moesten niet meer opstaan voor blanken, racisme werd VEEL scherper veroordeeld. Racisme is nog steeds, maar niet meer in de mate dat iemand veroordeeld word OMDAT hij zwart wordt. Het zou nog steeds een rol kunnen spelen bij sommige juryleden, maar ik ben er vrij zeker van dat je niet kunt zeggen "deze jongen is alleen veroordeeld omdat hij zwart was"

    Noch kun je zeggen dat hij moet worden vrijgesproken, aangezien hij hoogstwaarschijnlijk een moord heeft gepleegd. Beter is om te hopen op een herziening of iets dergelijks van de zaak :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hooligan schreef:
    Ik dacht serieus, eindelijk is een normaal topic van Hale, met een normale vraag.
    MAAR NEEEEEEEE.
    Ja dus, hier ga ik dus geen antwoord op geven, ik denk dat de rest je al op je plaats heeft gezet.


    Wat ik nog steeds niet begrijp.

    Ok volgens juilie krijgen negers wel een eerlijk proces...