• Dat vraag ik me serieus af.


    Een nummer over een jongen van amper 19 jaar oud die vast zit voor een moord die hij niet gepleegd heeft.
    Zijn vrienden en familie doen er alles aan om hem eruit te krijgen.
    Maar niets helpt.


    Hoe kan het zijn dat een jongen van 19 jaar oud vast zit voor een moord die hij niet gepleegd heeft?

    Moet er niet eerst bewijs zijn of iets in die richting?

    Over onrecht gesproken.....


    Weet iemand hoe dat in elkaar zit?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 9:30 ]

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Martin luther king 1963. Daarna dus.

    Na MLK werdt het racisme grotendeels afgeschaft. Zwarte mensen moesten niet meer opstaan voor blanken, racisme werd VEEL scherper veroordeeld. Racisme is nog steeds, maar niet meer in de mate dat iemand veroordeeld word OMDAT hij zwart wordt. Het zou nog steeds een rol kunnen spelen bij sommige juryleden, maar ik ben er vrij zeker van dat je niet kunt zeggen "deze jongen is alleen veroordeeld omdat hij zwart was"

    Noch kun je zeggen dat hij moet worden vrijgesproken, aangezien hij hoogstwaarschijnlijk een moord heeft gepleegd. Beter is om te hopen op een herziening of iets dergelijks van de zaak :Y)


    Dat zou wel mooi zijn.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat zou wel mooi zijn.


    Maar onwaarschijnlijk. Hij zit vast, is veroordeeld, en heeft zoals zoveel veroordeelden een groep familieleden die roept dat hij onschuldig is. Hij is niet bepaald speciaal


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Maar onwaarschijnlijk. Hij zit vast, is veroordeeld, en heeft zoals zoveel veroordeelden een groep familieleden die roept dat hij onschuldig is. Hij is niet bepaald speciaal


    Nee.

    Maar mijn gevoel heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

    En ik had zo gevoel van toen Dolla sign dat vertelde van 'Nee die jongen is onschuldig'.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee.

    Maar mijn gevoel heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

    En ik had zo gevoel van toen Dolla sign dat vertelde van 'Nee die jongen is onschuldig'.


    Ik geloof niet dat ik de enige ben die daar zijn twijfels bij heeft. -.-'
    Je laat je veel te makkelijk omkopen door zogezegde mooie praatjes op TV...

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 15:24 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee.

    Maar mijn gevoel heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

    En ik had zo gevoel van toen Dolla sign dat vertelde van 'Nee die jongen is onschuldig'.


    ... Are you serious? Tell me you're not serious.

    I think you need a good dose of duct tape around your mouth and fingers...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee.

    Maar mijn gevoel heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

    En ik had zo gevoel van toen Dolla sign dat vertelde van 'Nee die jongen is onschuldig'.




    YOU ARE NOT SERIOUS! YOU ARE KIDDING ME! YOU ARE TROLLING! YOU CANNOT BE SERIOUS AJWEOLGNNGFDGNZOLHOHOGNHTGj67uuj67hrgtgtjiýknmjkz

    RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE
    omfgwtf!

    *sterft*


    quidquid excusatio prandium pro

    ... I feel bad for Alwin now...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    ... I feel bad for Alwin now...


    I feel bad for humanity. The stupid. It kills me.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    I feel bad for humanity. The stupid. It kills me.



    Omg, they killed Alwin! You bastards!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)


    Omg, they killed Alwin! You bastards!



    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Aww *hugs Alwup*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale?... -speachless-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Welk niveau doe jij in vredesnaam...? o.o


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Welk niveau doe jij in vredesnaam...? o.o


    I doubt you really wanna know :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Remains schreef:
    Welk niveau doe jij in vredesnaam...? o.o


    Ze snapt google niet en vindt dat gevoelens genoeg zijn om iemands onschuld te bewijzen

    Wil je het nog weten? :P


    quidquid excusatio prandium pro