• Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat er overal hypes opduiken op Quizlet. Eerst was het Pokémon (waarvan ik nu godzijdank weet wat het is, ik snapte die stuiterballen al niet), toen kwamen de PonyBrony's en nu zijn het lama's! HELP!
    Ik mis de tijd dat je nog gewoon een "normale" username had en waar er NIET steeds lama's/ponies/pokémon's opduikten tussen serieus bedoelde topics. Ik erger me er een beetje aan, kunnen jullie het niet tussen off-topic zetten? Dat moest toen namelijk ook met de Harry Potter-leerlingenkamers enzo. Why can't we stay :(?

    Ik wil niemand beledigen, anders krijg ik woest hoefgetrappel van RainbowDash over me heen, of lamaspuug in mijn linkeroog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maar de Harry Potter topics verschenen niet in andere topics en het waren ook leuke en vrolijke topics. En het was ook wel degelijk ontopic, we hebben zelfs een stamboom gemaakt, taken verdeeld, etc.
    Wat is het verschil dan? (:
    Lijkt me zo vriendjespolitiek-achtig allemaal, maar ja.


    Where there is a sea there are pirates...

    Baskuh schreef:
    (...)
    Het is niet een mini hype, gewoon iets tussen vrienden lijkt me, ik ken zoveel users die samen een username hebben bedacht die op elkaar lijken, daarvoor hoeft het nog niet een hype te zijn of te worden. En ik maakte maar een grapje over de Bas hype, DON'T WANNA SHARE MY LOVE FOR BAS. x'] Nee oke, maar dit is geen hype ofzo.


    Mweh ik verwarde hype met fanclub (:
    -avond hea-

    Maar nee sorry dan ervoor ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom creeëren we geen voetbalhype? Iedereen een bepaalde speler..? :9~*durftevragen*


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    Waarom creeëren we geen voetbalhype? Iedereen een bepaalde speler..? :9~*durftevragen*
    Die is er al, in het offtopic...


    Life is hard and then we die

    Meddows schreef:
    Waarom creeëren we geen voetbalhype? Iedereen een bepaalde speler..? :9~*durftevragen*


    Dat zou leuk zijn voor degenen die van voetbal houden :)

    Edit; oh, right, el classico ^^

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 22:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Die is er al, in het offtopic...

    Dan heb ik het over usernames (;


    ars moriendi

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat zou leuk zijn voor degenen die van voetbal houden :)

    Edit; oh, right, el classico ^^

    Hmm nja dat hele El Classico is niet zo mijn ding moet ik zeggen.. en ik ben gek op voetbal.


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Hmm nja dat hele El Classico is niet zo mijn ding moet ik zeggen.. en ik ben gek op voetbal.


    [dat zag ik aan je inzending voor dudley, mwhaha]

    Ahum... als je dat wilt doen kan dat natuurlijk altijd 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Baskuh schreef:
    (...)
    You're not the only one.


    'k Had er eigenlijk wel op gehoopt n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Meddows schreef:
    (...)
    Hmm nja dat hele El Classico is niet zo mijn ding moet ik zeggen.. en ik ben gek op voetbal.

    Heeey schatje. Nog één ding dat we gemeen hebben, haha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ah joh zeik niet. Ik vind het reuze meevallen. En ponies zijn cool.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    StoryBelle schreef:
    (...)


    Natuurlijk gan we wel eens off-topic, maar het grootste deel waar we over rpaten is ponies...
    We hebben maar 1 topic tegelijk. we posten ook niet meer ponies in ELK topic.. We spammen dus neit meer..
    Ik snap niet dat mensen daar moeilijk over doen.. >.< Maar goed :/ Het spijt me als we jullie ergeren...


    Echt he? Ik ben gestopt met ponies spammen en nog zeiken mensen. Ik snap jullie niet D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Het is nu opgelost Alwin. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    [dat zag ik aan je inzending voor dudley, mwhaha]

    Ahum... als je dat wilt doen kan dat natuurlijk altijd 8D

    Bij de volgende opdracht zorg ik ervoor dat het alleen maar Johnny wordt. _O_
    Nee grapje. Ik ben gewoon verslaafd aan hem, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Captain schreef:
    (...)
    Heeey schatje. Nog één ding dat we gemeen hebben, haha.

    *doet een dansje*
    Wij zijn echt lost twins, I swear. :')


    ars moriendi