• Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat er overal hypes opduiken op Quizlet. Eerst was het Pokémon (waarvan ik nu godzijdank weet wat het is, ik snapte die stuiterballen al niet), toen kwamen de PonyBrony's en nu zijn het lama's! HELP!
    Ik mis de tijd dat je nog gewoon een "normale" username had en waar er NIET steeds lama's/ponies/pokémon's opduikten tussen serieus bedoelde topics. Ik erger me er een beetje aan, kunnen jullie het niet tussen off-topic zetten? Dat moest toen namelijk ook met de Harry Potter-leerlingenkamers enzo. Why can't we stay :(?

    Ik wil niemand beledigen, anders krijg ik woest hoefgetrappel van RainbowDash over me heen, of lamaspuug in mijn linkeroog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:



    Ponies zijn er nog steeds! We gaan niet weg! :Y)

    Weet ook niet of het bij de klachten hoort...

    Dikkelama, tijd voor een alliantie tegen de haters van ons viervoeters! :Y)

    Alwin, ponies blijven in het pony topic.

    wij blijven (normaal) maar in 1 topic. dus snap ik neit waarom mensen er zich druk om maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    WOEEEEEEEEEEEHHHH!!!=DDDDD

    Snivellus schreef:
    (...)

    Die dingen met zo'n rooie en een witte helft waar een soort knop op zit, handgranaten ofzo. Die bedoel ik.


    Pokebals ;P?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StoryBelle schreef:
    Alwin, ponies blijven in het pony topic.

    wij blijven (normaal) maar in 1 topic. dus snap ik neit waarom mensen er zich druk om maken.


    7 TOPICS.

    StoryBelle schreef:
    Alwin, ponies blijven in het pony topic.

    wij blijven (normaal) maar in 1 topic. dus snap ik neit waarom mensen er zich druk om maken.


    Niet echt, die ponyplaatjes duiken overal op.


    Your make-up is terrible

    Radke schreef:
    (...)



    Hoezeer ik het ook met je eens ben, dit vind ik overdreven. Laten we nou even rustig erover praten en dan kunnen we samen tot een besluit komen waar iedereen blij mee is :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StoryBelle schreef:
    Alwin, ponies blijven in het pony topic.

    wij blijven (normaal) maar in 1 topic. dus snap ik neit waarom mensen er zich druk om maken.


    ... Eerst niet.. eerst doken jullie overal op


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Pokebals ;P?


    JA DIE JA! OMG THANKYOU <3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Radke schreef:
    (...)

    7 TOPICS.


    Ja, die andere 6 waren vol schat. die zie je toch neit meer? We hebben 1 topic tegelijk. Het is neit alsof we het forum volspammen met ponies. Eerst werdt dat gedaan, dat geef ik toe. maar nu doen we dat niet meer en blijven in 1 topic.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Snivellus schreef:
    (...)

    Hoezeer ik het ook met je eens ben, dit vind ik overdreven. Laten we nou even rustig erover praten en dan kunnen we samen tot een besluit komen waar iedereen blij mee is :)


    I want em all GONE.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ja, die andere 6 waren vol schat. die zie je toch neit meer? We hebben 1 topic tegelijk. Het is neit alsof we het forum volspammen met ponies. Eerst werdt dat gedaan, dat geef ik toe. maar nu doen we dat niet meer en blijven in 1 topic.


    Het is
    OFF TOPIC.

    Atropos schreef:
    Jupp, ik erger me er ook wel aan. Maarja.. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    ... Eerst niet.. eerst doken jullie overal op


    klopt, gaven we ook toe :) dus gebeurt dat neit meer, we blijven al een tijdje in 1 topic


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Radke schreef:
    (...)

    I want em all GONE.


    Tja... Ik ook, maar toch.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!