• Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat er overal hypes opduiken op Quizlet. Eerst was het Pokémon (waarvan ik nu godzijdank weet wat het is, ik snapte die stuiterballen al niet), toen kwamen de PonyBrony's en nu zijn het lama's! HELP!
    Ik mis de tijd dat je nog gewoon een "normale" username had en waar er NIET steeds lama's/ponies/pokémon's opduikten tussen serieus bedoelde topics. Ik erger me er een beetje aan, kunnen jullie het niet tussen off-topic zetten? Dat moest toen namelijk ook met de Harry Potter-leerlingenkamers enzo. Why can't we stay :(?

    Ik wil niemand beledigen, anders krijg ik woest hoefgetrappel van RainbowDash over me heen, of lamaspuug in mijn linkeroog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Radke schreef:
    (...)

    Ze vergeet de hoofd lama.


    Dalai Lama


    -out- die is goed gevonden ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het niet zo erg.
    Wat ik wel héél erg ontoepasselijk, onrechtvaardig en oneerlijk vind is dat deze topics NIET off-topic worden gezet en die van Harry Potter Common Rooms wel.
    Wat is jullie bedoeling daarmee? :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind het in 1 woord VERSCHRIKKELIJK.
    En alles in dan zo in groepjes en dan komt er weer ruzie over die groepjes en over de rechten van al die dingen die die groepjes doen, allemaal dikke onzin.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Captain schreef:
    Ik vind het niet zo erg.
    Wat ik wel héél erg ontoepasselijk, onrechtvaardig en oneerlijk vind is dat deze topics NIET off-topic worden gezet en die van Harry Potter Common Rooms wel.
    Wat is jullie bedoeling daarmee? :s


    Nou.. dit is niet aanvallend he, pak het neit zo op >.<
    De commonrooms werdt gewoon gepraat met elkaar over van alles. Het was enorm gezellig, maar het was niet erg HP-related..
    en, in de ponytopic praten we alleen daarover..

    ik denk daarom.. >.< Vat het niet verkeerd op!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Raveleijn schreef:
    Ik vind het in 1 woord VERSCHRIKKELIJK.
    En alles in dan zo in groepjes en dan komt er weer ruzie over die groepjes en over de rechten van al die dingen die die groepjes doen, allemaal dikke onzin.


    Maar Chris... Als wij nou eens een tweepersonenfanclub oprichten voor Bas? (A)

    Sarcasm. It burns.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Maar Chris... Als wij nou eens een tweepersonenfanclub oprichten voor Bas? (A)

    Sarcasm. It burns.

    JAAAAAAAAAHAAAAAAAA. <333

    Dan ben ik Chras en jij bent Basecca! :'D

    LOL

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 21:43 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Nou.. dit is niet aanvallend he, pak het neit zo op >.<
    De commonrooms werdt gewoon gepraat met elkaar over van alles. Het was enorm gezellig, maar het was niet erg HP-related..
    en, in de ponytopic praten we alleen daarover..

    ik denk daarom.. >.< Vat het niet verkeerd op!

    Neemt niet weg dat jullie ook weer veel praten, en toch gaan jullie niet off topic... Al vind ik heel dat pony-gedoe wel schattig, maar toch.

    Eerlijk gezegd zijn sommige mods precies een beetje schijnheilig.
    En sommige vind ik zelfs niet zo toegankelijk. Dat is toch niet de bedoeling. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Maar goed, ik erger me er dus heel erg aan --'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Raveleijn schreef:
    (...)
    JAAAAAAAAAHAAAAAAAA. <333

    Dan ben ik Chras en jij bent Basecca! :'D

    LOL


    Ik ga nou serieus mijn username veranderen als jij het ook doet, hahahahaha. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lama's en pony's (:
    Ach, ik vind het wel grappig


    Don't dream your life, but live your dream!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik ga nou serieus mijn username veranderen als jij het ook doet, hahahahaha. xD

    Haha lol, stel je voor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik ga nou serieus mijn username veranderen als jij het ook doet, hahahahaha. xD

    Chras of Brish, of Brash, of Baskuh (zo noemt hij zichzelf :B) of Basch? XD LOL.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Captain schreef:
    (...)
    Neemt niet weg dat jullie ook weer veel praten, en toch gaan jullie niet off topic... Al vind ik heel dat pony-gedoe wel schattig, maar toch.

    Eerlijk gezegd zijn sommige mods precies een beetje schijnheilig.
    En sommige vind ik zelfs niet zo toegankelijk. Dat is toch niet de bedoeling. :s



    Natuurlijk gan we wel eens off-topic, maar het grootste deel waar we over rpaten is ponies...
    We hebben maar 1 topic tegelijk. we posten ook niet meer ponies in ELK topic.. We spammen dus neit meer..
    Ik snap niet dat mensen daar moeilijk over doen.. >.< Maar goed :/ Het spijt me als we jullie ergeren...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Snivellus schreef:
    Maar goed, ik erger me er dus heel erg aan --'


    Dat spijt me dan.. we proberen het zoveel mogelijk tot 1 topic te behouden...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat spijt me dan.. we proberen het zoveel mogelijk tot 1 topic te behouden...

    Ik vind het heel netjes dat je sorry zegt :'D dat moest ik gewoon even zeggen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”