• Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat er overal hypes opduiken op Quizlet. Eerst was het Pokémon (waarvan ik nu godzijdank weet wat het is, ik snapte die stuiterballen al niet), toen kwamen de PonyBrony's en nu zijn het lama's! HELP!
    Ik mis de tijd dat je nog gewoon een "normale" username had en waar er NIET steeds lama's/ponies/pokémon's opduikten tussen serieus bedoelde topics. Ik erger me er een beetje aan, kunnen jullie het niet tussen off-topic zetten? Dat moest toen namelijk ook met de Harry Potter-leerlingenkamers enzo. Why can't we stay :(?

    Ik wil niemand beledigen, anders krijg ik woest hoefgetrappel van RainbowDash over me heen, of lamaspuug in mijn linkeroog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dikkelama schreef:
    (...)
    Eigenlijk zitten we met zijn twaalven op één account plus fanclub.




    :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Horan schreef:
    Er is maar 1 iemand die meedoet aan die Lama-shit, dus dat vind ik niet noemenswaardig.


    Elke dierentuin is beledigd, nu.

    Radke schreef:
    (...)

    Ik ook niet ^^ . I want it all to burn, with love. <3


    Right...
    Anyway, hoe vallen we je nu eigenlijk lastig? Voor zover i kweet hebben we niets tegen jou gedaan, persoonlijk. We spammen het forum ook niet vol ofzo, dus vraag ik me eigenlijk wel af wat we fout gedaan hebben in jou ogen....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Mwah, i dunno..


    Wat heeft het dan voor nut?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Right...
    Anyway, hoe vallen we je nu eigenlijk lastig? Voor zover i kweet hebben we niets tegen jou gedaan, persoonlijk. We spammen het forum ook niet vol ofzo, dus vraag ik me eigenlijk wel af wat we fout gedaan hebben in jou ogen....


    In de mijne? Ik vind dat een serieus forum een beetje serieus moet blijven. Niet dat ik nou een saaie trut ben die gaat zitten breien ofzo (NIKS TEGEN BREIERS OH NEE LAAT DAT NIET EEN VIERDE GROEP ZIJN D:), maar ik vind het niet leuk om overal: "Rainbowdash approves of this!" te vinden, of geile lama's die op pony's springen. Pokémon was wel redelijk rustig, maar die openden ook veel topics...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Beste mensen, we gaan het nu hebben over het onderwerp van het topic en we gaan elkaar niet beledigen. Ik geef jullie maar een waarschuwing, laat dat duidelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 21:32 ]


    Life is hard and then we die

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Right...
    Anyway, hoe vallen we je nu eigenlijk lastig? Voor zover i kweet hebben we niets tegen jou gedaan, persoonlijk. We spammen het forum ook niet vol ofzo, dus vraag ik me eigenlijk wel af wat we fout gedaan hebben in jou ogen....


    Het irriteert me fucking erg.
    + dat ik geen topic mag maken over stenen, dus dat is gewoon rasistisch
    + dat een mod gewoon gezellig meedoet
    + het is een 'onzintopic' die hoort in het offtopic
    + ál mijn topics die offtopic moesten terwijl dit
    zó fucking offtopic is en het mag lekker doorgaan
    + het is een kinderserie
    + dat er eerst foto's van in elk topic kwamen
    + 7 topics.

    'NUFF SAID.

    Ons lamatopic werd opeens overspoeld door pony's, niks ten nadele van die pony's.. MAAR SODEMIETER OP..danku

    Dikkelama schreef:
    (...)
    Eigenlijk zitten we met zijn twaalven op één account plus fanclub.

    Dan vind ik het nog steeds niet noemenswaardig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    PUKKELxDING schreef:
    Beste mensen, we gaan het nu hebben over het onderwerp van het topic en we gaan elkaar niet beledigen. Ik geef jullie maar een waarschuwing, laat dat duidelijk zijn.


    Dat probeerde ik in mijn topicomschrijving al te zeggen, ik hoop dat ze naar jou luisteren --'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    In de mijne? Ik vind dat een serieus forum een beetje serieus moet blijven. Niet dat ik nou een saaie trut ben die gaat zitten breien ofzo (NIKS TEGEN BREIERS OH NEE LAAT DAT NIET EEN VIERDE GROEP ZIJN D:), maar ik vind het niet leuk om overal: "Rainbowdash approves of this!" te vinden, of geile lama's die op pony's springen. Pokémon was wel redelijk rustig, maar die openden ook veel topics...


    Rainbow Dash moet zich indd aan de regels houden ^^
    Na de vorige ruzie was afgesproken dat Ponies in 1 topic zouden blijven. Dit wordt de meeste tijd oo kgedaan. (Behalve Rainbow dash, maar goed)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    me gusta ponies.


    Shoganai i ne~

    Horan schreef:
    (...)
    Dan vind ik het nog steeds niet noemenswaardig.


    Ze vergeet de hoofd lama.


    Dalai Lama

    Radke schreef:
    (...)

    Het irriteert me fucking erg.
    + dat ik geen topic mag maken over stenen, dus dat is gewoon rasistisch
    + dat een mod gewoon gezellig meedoet
    + het is een 'onzintopic' die hoort in het offtopic
    + ál mijn topics die offtopic moesten terwijl dit
    zó fucking offtopic is en het mag lekker doorgaan
    + het is een kinderserie
    + dat er eerst foto's van in elk topic kwamen
    + 7 topics.

    'NUFF SAID.


    +Kunnen wij neits aan doen
    + Mods zijn ook mensen
    + we praten voer een serie die we leuk vinden, dat is dus neit offtopic. het gaat over dat specifieke topic.
    + Dat is onze schuld niet
    + Soms heb i ker de behoefte aan kinds te zijn
    + Dat gebeurt neit meer (behalve Rainbow Dash, zucht)
    + Die anderen zijn gesloten, daar heb je geen last van, die waren vol

    edit: again, niet aanvallend naar jou bedoelt :)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 21:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nou aangezien wij een waarschuwing krijgen en een vriendin van ons opeens ook een waarschuwing krijgt omdat dat ons echte account schijnt te zijn.. haten wij quizlet.. Tot ziens