• Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat er overal hypes opduiken op Quizlet. Eerst was het Pokémon (waarvan ik nu godzijdank weet wat het is, ik snapte die stuiterballen al niet), toen kwamen de PonyBrony's en nu zijn het lama's! HELP!
    Ik mis de tijd dat je nog gewoon een "normale" username had en waar er NIET steeds lama's/ponies/pokémon's opduikten tussen serieus bedoelde topics. Ik erger me er een beetje aan, kunnen jullie het niet tussen off-topic zetten? Dat moest toen namelijk ook met de Harry Potter-leerlingenkamers enzo. Why can't we stay :(?

    Ik wil niemand beledigen, anders krijg ik woest hoefgetrappel van RainbowDash over me heen, of lamaspuug in mijn linkeroog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zit te twijfelen tussen Basecca en Bascca, wat zal ik doen? xD

    @ StoryBelle:

    Dank je heel erg <3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik vind het heel netjes dat je sorry zegt :'D dat moest ik gewoon even zeggen.


    XD Nou, dankje..
    Het is neit onze bedoelingen mensen te ergeren weetje.. :/

    Ik snap dat het misschien kinderachtig overkomt, maar ik heb thuis nogal.. nou ja, het gaat zeg maar niet zo goed. soms heb i kdan de behoefte kinderachtig te zijn.

    dusja, ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen, en we zullen proberen kinder ergerend te zijn...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)


    Natuurlijk gan we wel eens off-topic, maar het grootste deel waar we over rpaten is ponies...
    We hebben maar 1 topic tegelijk. we posten ook niet meer ponies in ELK topic.. We spammen dus neit meer..
    Ik snap niet dat mensen daar moeilijk over doen.. >.< Maar goed :/ Het spijt me als we jullie ergeren...

    Mij ergeren jullie niet, het is best wel een gezellige topic hoor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik dacht serieus dat het over de Lama's van TV ging (A)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    Ik dacht serieus dat het over de Lama's van TV ging (A)

    You're not the only one.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nou, nu ben ik dus gerekruteerd als Basecca. Hello world!

    In ieder geval wil ik die common rooms terug in het gewone HP fubforum! OBJECTION!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Nou, nu ben ik dus gerekruteerd als Basecca. Hello world!

    In ieder geval wil ik die common rooms terug in het gewone HP fubforum! OBJECTION!


    En ik mijn stenentopic.
    OBJECTION MORE. D:

    Basecca schreef:
    Nou, nu ben ik dus gerekruteerd als Basecca. Hello world!

    In ieder geval wil ik die common rooms terug in het gewone HP fubforum! OBJECTION!


    Dat is stiekem best een awesome name... XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat is stiekem best een awesome name... XD


    En het is zo lekker "normaal" XD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Nou, nu ben ik dus gerekruteerd als Basecca. Hello world!

    In ieder geval wil ik die common rooms terug in het gewone HP fubforum! OBJECTION!

    YO NAAMGENOOT!



    T'is net een aap.

    Anyways ontopic, komt er nu een nieuwe hype? de BAS hype?

    Haha JK, straks word ik een Bas lama of een Bas pony.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    YO NAAMGENOOT!



    T'is net een aap.

    Anyways ontopic, komt er nu een nieuwe hype? de BAS hype?

    Haha JK, straks word ik een Bas lama of een Bas pony.


    YEEHAW! RIDE EM'!

    Haha, "cowboy" ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wach wacht wacht..
    Je zegt dat je hypes kut vind -ff zo gezegd- en nu begin je met iemand anders een mini hype?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom is er altijd ruzie als ik er niet ben (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik wil toch ook nog even reageren. Het is inderdaad niet onze bedoeling om mensen te ergeren. Ik zie ook wel in, dat sommigen het niet leuk vinden of zich er aan irriteren. Maar wij wilden gewoon één topic. Quizlet mag best wel een wat luchtiger topic hebben, niet alles hoeft natuurlijk serieus te zijn. Ik kan jullie verzekeren, dat we in het pony topic toch echt over ponies praten.

    Ik geef toe, dat we in het begin uitermate irritant waren, vooral met alle plaatjes die in andere topics terecht kwamen. Dat spijt mij dan ook. Nadat er een redelijk grote ruzie kwam, zijn we hier dan ook mee gestopt -behalve af en toe RainbowDash- en hielden we het bij ons eigen topic. Dat is wat we nog steeds doen. Één topic tussen alle anderen, waarbij onze bedoeling echt niet is om jullie te pesten. We maken die topics écht niet aan met het idee 'ha! Zo zullen we de quizlet mensen eens goed irriteren!'

    Ja, ik ben een moderator, maar ook ik ben een mens, wat zich gewoon af en toe kind wil voelen. Dat topic is vrolijk en leuk en zorgt voor een goede afleiding en er wordt wel degelijk ontopic over gepraat.

    Wat ik probeer te zeggen is, heb er alsjeblieft een beetje geduld mee, het is één topic, niet tientallen die tegelijk bij de actieve topics staan. Maar als wij jullie ergeren, dan spijt me dat, want dat is echt serieus nooit de bedoeling geweest van het hele gedoe. Het is gewoon iets wat wij leuk vinden en wat ons vrolijk maakt, meer bedoelen we er niet mee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sudowoodo schreef:
    Wach wacht wacht..
    Je zegt dat je hypes kut vind -ff zo gezegd- en nu begin je met iemand anders een mini hype?

    Het is niet een mini hype, gewoon iets tussen vrienden lijkt me, ik ken zoveel users die samen een username hebben bedacht die op elkaar lijken, daarvoor hoeft het nog niet een hype te zijn of te worden. En ik maakte maar een grapje over de Bas hype, DON'T WANNA SHARE MY LOVE FOR BAS. x'] Nee oke, maar dit is geen hype ofzo.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”