• Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat er overal hypes opduiken op Quizlet. Eerst was het Pokémon (waarvan ik nu godzijdank weet wat het is, ik snapte die stuiterballen al niet), toen kwamen de PonyBrony's en nu zijn het lama's! HELP!
    Ik mis de tijd dat je nog gewoon een "normale" username had en waar er NIET steeds lama's/ponies/pokémon's opduikten tussen serieus bedoelde topics. Ik erger me er een beetje aan, kunnen jullie het niet tussen off-topic zetten? Dat moest toen namelijk ook met de Harry Potter-leerlingenkamers enzo. Why can't we stay :(?

    Ik wil niemand beledigen, anders krijg ik woest hoefgetrappel van RainbowDash over me heen, of lamaspuug in mijn linkeroog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StoryBelle schreef:
    Het is nu opgelost Alwin. :Y)


    Niks is opgelost, die pony topics zijn Offtopic.

    Dudley schreef:
    (...)
    Bij de volgende opdracht zorg ik ervoor dat het alleen maar Johnny wordt. _O_
    Nee grapje. Ik ben gewoon verslaafd aan hem, haha.


    Stiekem zou ik daar niet eens iets tegen hebben


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Het is nu opgelost Alwin. :Y)


    Dat is mooi. Wat heb ik allemaal gemist?

    Als ik evne op ps3 ga durven ze plots allemaal wel he? Ik ben een enge moederpony :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Meddows schreef:
    (...)
    *doet een dansje*
    Wij zijn echt lost twins, I swear. :')

    Haha, heel toevallig ben ik gek op voetbal en vind ik dat El Classico maar niks. :'D
    Misschien zijn we allebei gewoon familie van Johnny, zonder dat we het weten.


    Where there is a sea there are pirates...

    Radke schreef:
    (...)

    Niks is opgelost, die pony topics zijn Offtopic.


    ^^ Okay, dat kun je met de moderators bespreken.
    Wat mij betreft is alles opgelost! <3

    Yes, I will love and tolerate you all like a good pony.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is mooi. Wat heb ik allemaal gemist?

    Als ik evne op ps3 ga durven ze plots allemaal wel he? Ik ben een enge moederpony :Y)


    I'll tell you in a GB-message, or Sam will update you ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik was de stenen nog vergeten... En de smurfen...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik was de stenen nog vergeten... En de smurfen...

    En de Basjes, AKA ik!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Jou topictitel doet me denken aan dit;


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Radke schreef:
    Kill it with fire.


    I feel guilty after every bite I take.