• Ashlins leven veranderd drastisch wanneer ze iets vreselijk doet. Ze probeert door te leven, maar de schuld en de gevolgen van haar daad blijven haar achtervolgen. Op een gegeven moment wordt het haar teveel, maar er is niets dat ze eraan kan doen.


    Doen of niet?
    Orgineel of niet?
    Titel ideeën? c:

    Is niet origineel. Misschien als de gebeurtenis iets origineels is, maar ik vrees dat t dat niet gaat worden D:

    Maar msischien kun je de inleiding wat uitgebreider maken, dit is erg globaal en dan is het moeilijk beoordelen


    quidquid excusatio prandium pro

    Nice, niet heel orgineel, miss als je t uitwerkt wel...
    A la title: I trie to forget
    Never do that again
    I feel so guilty
    whatever


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    RainbowDash schreef:
    Is niet origineel. Misschien als de gebeurtenis iets origineels is, maar ik vrees dat t dat niet gaat worden D:

    Maar msischien kun je de inleiding wat uitgebreider maken, dit is erg globaal en dan is het moeilijk beoordelen


    Ik ben ontzettend slecht in inleidingen en ik heb het nog niet echt ver uitgewerkt haha. Maar ik zal even verder denken en misschien nog wat proberen ervan te maken, bedankt voor je mening in ieder geval c:

    Vesper schreef:
    Nice, niet heel orgineel, miss als je t uitwerkt wel...
    A la title: I trie to forget
    Never do that again
    I feel so guilty
    whatever

    *try


    quidquid excusatio prandium pro

    Niet doen.
    Tenzij dat vreselijke echt iets ergs is, en iets origineels.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Niet doen.
    Tenzij dat vreselijke echt iets ergs is, en iets origineels.


    Ik wil het eingelijk niet vertellen voor het verhaal maar het is wel erg, maar of het ook orgineel is weet ik niet zo zeker.

    Regenade schreef:
    (...)

    Ik wil het eingelijk niet vertellen voor het verhaal maar het is wel erg, maar of het ook orgineel is weet ik niet zo zeker.


    Vertel, dan pas kunnen we goed beoordelen. Het kan nu van alles zijn: Autoongeluk, verkrachting, van een ladder vallen, verlamd raken, haar haar verpesten etc


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Vertel, dan pas kunnen we goed beoordelen. Het kan nu van alles zijn: Autoongeluk, verkrachting, van een ladder vallen, verlamd raken, haar haar verpesten etc


    Ze pleegt een moord. :>

    Regenade schreef:
    (...)

    Ze pleegt een moord. :>


    Hrm. Als ze dat direct doet (met een mes bijvoorbeeld) en niet uit zelfverdediging zou het origineel zijn :Y)

    Maar ze zou ook een psycho zijn xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hrm. Als ze dat direct doet (met een mes bijvoorbeeld) en niet uit zelfverdediging zou het origineel zijn :Y)

    Maar ze zou ook een psycho zijn xD


    Aan het begin van het verhaal is het al gebeurd en krijg je steeds van die flashbacks. Het is niet direct uit zelfverdeding maar ook niet echt voor de lol, meer een impusieve actie haha. Is het dan nog orgineel? XD