• Dit verhaal heb ik nog niet lang geleden ook al eens geschreven, maar ik wil hem graag opnieuw gaan schrijven, omdat het niet helemaal verliep zoals ik wilde. (:



    Tien jongeren trekken voor drie weken in een vakantiehuis, om samen hun zomervakantie te vieren. Ze komen als tien Engelse samen in het Amerikaanse New Jersey. Hier ontstaat liefde, haat, irritatie, maar nog het meest plezier en feesten.


    Het is gebaseerd op Jersey Shore en er zullen dus ook dingen een beetje hetzelfde zijn, maar het is vooral helemaal nieuw.

    Rollen
    # Vier meisjes voor in het huis.
    Ik zoek verschillende meisjes. Eentje ervan is vanaf het begin al meteen bezig met Liam.

    Informatie
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: Niet allemaal zestien, ajb.
    Uiterlijk: Alleen een foto is genoeg. Een bekend persoon, ajb. Het liefste iemand waarvan ik ook beeldmateriaal kan vinden, voor de intro.
    Karakter:
    Woonplaats: Ergens in Engeland, niet allemaal London.
    Relatie: Niet allemaal hoeven een vriendje te hebben, maar wel een of twee. Ook erbij vermelden hoe het tussen hen gaat.
    Extra informatie:
    Waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 20:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul zo meteen eentje in, eerst effe iets afmaken (:

    Evaporate schreef:
    Ik vul zo meteen eentje in, eerst effe iets afmaken (:


    Thanks. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geef me ff de tijd, dan zal ik een rol voor je invullen!
    En uhm omdat ik zeker ervan wil zijn dat het goedgenoeg zal zijn kan ik je verzekeren dat het lang kan duren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AriaM schreef:
    Geef me ff de tijd, dan zal ik een rol voor je invullen!
    En uhm omdat ik zeker ervan wil zijn dat het goedgenoeg zal zijn kan ik je verzekeren dat het lang kan duren.


    Ah dat is lief. Ik geef je de tijd! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben nu aan het oppassen, maar als je wilt kan ik er morgenvroeg of misschien vanavond een invullen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ik ben nu aan het oppassen, maar als je wilt kan ik er morgenvroeg of misschien vanavond een invullen?


    Is gut. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bleeeik, karakter :(
    Give me a hour! (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Begin trouwens maar weer eens aan I am cannibal ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zouis schreef:
    Bleeeik, karakter :(
    Give me a hour! (:


    Hoeft niet lang en uitgebreid te zijn, gewoon duidelijk! Een paar zinnen is genoeg. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Lio
    Achternaam: Lloyd
    Volledige naam: Lio Margaretta Lloyd
    Bijnaam: Messi. Ze werd genoemd naar de wereldberoemde voetballer Lionel Messi omdat hun voornamen allebei op elkaar lijken en Lio zelf een geweldige voetballer is.
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:

    Lyndsy Fonseca
    Karakter: Dit komt straks
    Woonplaats: Liverpool <3
    Relatie: Lio heeft jarenlang een relatie gehad met de vier jaar oudere Oliver Marlow. Hun relatie werd verbroken door dat de dood hem opeiste. Oliver overleedt in een tragisch auto-ongeluk samen met zijn moeder en zijn jongere zusje. Sindsdien is het enigste wat Lio nog doet zich overdag dood trainen en zich 's avonds dood feesten.
    Extra informatie: Lio zit sinds haar zesde intensief op voetbal. Ze speelt in Liverpool FCL, het damensteam. Ze is waarschijnlijk de sportiefste van de vijf meisjes, vier?, en tevens ook de magerste want sinds de dood van Oliver lijdt Lio aan anorexia door het vele trainen, alleen wil ze het aan niemand toegeven.
    Waarschuwen?
    Titel?

    Ik vul direct verder in.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:13 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Voornaam: Avery
    Achternaam: Fellowill
    Volledige naam: Avery Louise Fellowill
    Bijnaam: Lou
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Avery Louise Fellowill
    -Emilie Nereng
    Karakter: Avery is iemand die zeer betrouwbaar en behulpzaam is, maar zelf vertrouwt ze niemand buiten haar moeder. Vroeger was ze op school altijd al een buitenbeentje en die rol heeft ze nu nog steeds. Nochtans is Avery een vrolijk en lief meisje, maar ze is niet echt spontaan. Zo houd ze er niet van om met mensen die ze net heeft leren kennen een gesprek aan te knopen. Ze haat het om gesprekken te beginnen omdat ze vrij onzeker is. Haar vriendengroep is vrij groot, maar het aantal echte vrienden is op één hand te tellen. Avery vindt het niet erg om een discussie aan te gaan, vooral als ze weet dat ze gelijk heeft want ze houdt er namelijk van om discussies te winnen. Ze is een ongelofelijk koppig persoon met een groot doorzettingsvermogen. Als ze iets wil, zet ze zich er voor de volle 100% voor in. Enkele van haar negatieve kantjes zijn haar jaloersheid, ongeduldigheid en het feit dat ze best snel op haar teentjes is getrapt. Ze is een vrij nuchter persoon. Avery wordt niet echt snel boos, eerder pissed, maar als je haar blijft pushen raakt ze ooit op een punt waarop ze niet meer kan en gewoon ontploft. Alle woede wordt dan op die ene persoon gericht. Ook haar vertrouwen kan je beter niet schaden, want als ze je iets vertelt en je vertelt het aan iemand anders door, wordt de vriendschap onmiddellijk stopgezet.
    Woonplaats: Avery's vader woont in Birmingham en haar moeder in Chelmsford
    Extra info: Avery houdt van bakken en maakt daarom ook altijd kleine cupcakes voor haar zusje. Momenteel heeft ze ook een mini-kookboekje geschreven.
    Relatie: Avery heeft net een vier jaar durende relatie met Mike Thornton achter de rug. Twee maanden geleden gaf hij haar de bons voor één of ander snolletje, Chelsea Melissa
    Waarschuwen? Ja, lijkt me een leuk verhaal (:
    Titel? Ik zal erover denken.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:03 ]

    Voornaam: Ariana
    Achternaam: Sroné
    Volledige naam: Ariana Emily Sroné
    Bijnaam: Little kid.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Selena Gomez

    Karakter: Ariana is een stil en rustig meisje dat het niet graag met vechten oplost ze is de bemiddelaar in de groep en heeft vaak droge opmerkingen.
    Ze is erg bezorgd wanneer je aan haar vrienden of familie komt wordt ze een echte bitch en vind het niet erg om dan een paar krassen op te lopen.
    Ze werd vroeger vaak gepest en is hier door haar vertrouwen in mensen kwijt.
    Ze is een echt feest-beest en is de oudste uit vijf kinderen.
    Ze heeft een droom om schrijver te worden en houd ook een dagboek bij ze leest vaak de Harry Potter boeken en the Hunger Games boeken, ze is een groote fan van Arsenal en probeert ook naar zo veel mogelijk wedstrijden te gaan.
    Woonplaats: Emily is opgegroeid in Caerphilly een klein dorpje in Wales maar woont nu in Liverpool
    Relatie: Ze heeft een relatie met James Gaisford hun relatie is erg sterk hij is steeds aan het verminderen ze heeft van haar vriendinnen in Liverpool ook gehoord dat James vreemd gaat maar Ariana gelooft er niet veel van
    Extra informatie: Haar broertje William -8- Lukas -12-,Avian -14- Lily-15-
    Waarschuwen? Ja:9~


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Bedankt! Rollen mogen worden ingevuld tot en met donderdag of vrijdag. Is het leuker als de jongens elkaar nog niet kennen of juist wel? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Elkaar al kennen, maar heel vaag? :Y)

    Jongens, ik wil niet gemeen doen hoor ofzo. Maar als je Jersey Shore kent, weet jullie dat die meisjes niet al te verlegen, stil en vooral onzeker zijn. ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking