• Oke ik ben echt eindelijk helemaal van het gezeik af, ik was 3 jaar lang vertrouwenspersoon en het ging van kwaad naar erger. naa 1 maand lang zoeken hebben we besloten om de vertrouwens personen die normaal op school zijn het te laten doen, en ik voel me nu zoo opgelucht want er gaat nu een last van me schouders. en ik heb vandaag het boek met afspraken en die dingen allemaal info verbrand met trots, en ik gaat me denk ik nog schuldig voelen alleen ik ben zoo blij nu.
    Sorry ik zit de hele dag te glimlachen (baby)

    en alles gaat nu zoo een stuk beter ik kan me concentreren op mijn cijfers en me zelf, en me vrienden en me werk en meer dingen.
    En ik zal natuurlijk veel mensen teleur stellen, ik zal er een klein beetje zijn voor die personen als het echt echt prive is maar voor de rest heb ik de baan opgezecht en heb me foto er afgehaalt. en nu maar wachten

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 18:12 ]


    Some angels have no wings.

    Dat was wel lief van je. Dat je jezelf had aangegeven als vertrouwenspersoon. En ik vind het goed van je dat je het hebt opgezegd. Want ik kan me wel voorstellen, dat het zwaar werk is. Je moet mentaal sterk zijn. Dus ik begrijp je keuze wel om te stoppen


    One Day you'll remember me...

    secretangel schreef:
    Dat was wel lief van je. Dat je jezelf had aangegeven als vertrouwenspersoon. En ik vind het goed van je dat je het hebt opgezegd. Want ik kan me wel voorstellen, dat het zwaar werk is. Je moet mentaal sterk zijn. Dus ik begrijp je keuze wel om te stoppen


    your eyes are like stars in the night.

    lief van je dat je je had aangemeld als vertrouwenspersoon <3 maar ik snap ook wel dat je je weer hebt afgemeld ^^


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    het is me echt te veel gewoon 10 mensen per dag helpen.


    Some angels have no wings.