• .. wat jullie een normale leeftijd vinden om seks te hebben. Ja, want ik las net het topic van Sirena en het merendeel vindt 14 te vroeg. Dus nu vraag ik me af wat jullie wel een normale leeftijd vinden en hoe oud jullie waren toen jullie voor het eerst seks hadden.
    :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik heb een computer en een laptop.

    Oftewel: Tegelijkertijd! En als je het over mij hebt: ik verplaats steeds met mijn laptop! :D


    You frighten me... Why are we friends again...? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Neh, ik ben het wel met je eens eigenlijk :Y)


    Braaf :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dit dus. hier boven werdt gezegt dat het "Best leuk" is. Zulke handelingen zouden iets speciaals tussen jou en degene waar je van houd moeten zijn.

    Of ben ik nu echt zo ouderwets?

    Nee, dat heb ik ook..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Endure schreef:
    Weet je, vet veel mensen denken héél licht over seks volgens mij..

    Niet als je Sam aka C18 heet. Ik word vaak gek van mijn eigen kieskeurigheid, trololol. M'n moeder zei gister toevallig nog dat ze zo trots op me was op m'n besef van eigenwaarde in een maatschappij met een verkrachte seksuele moraal..
    En toen voelde ik me blij ^^ Maakt al die ellendige vrijgezelle jaren ergens weer goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik heb een computer en een laptop.

    Oftewel: Tegelijkertijd! En als je het over mij hebt: ik verplaats steeds met mijn laptop! :D


    Ik had het over de rode en blonde vrouw, waar je ze het liefst bezig ziet. Hahaha :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    C18 schreef:
    (...)
    Niet als je Sam aka C18 heet. Ik word vaak gek van mijn eigen kieskeurigheid, trololol. M'n moeder zei gister toevallig nog dat ze zo trots op me was op m'n besef van eigenwaarde in een maatschappij met een verkrachte seksuele moraal..
    En toen voelde ik me blij ^^ Maakt al die ellendige vrijgezelle jaren ergens weer goed.


    Hahha ;p Goed toch? [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    You frighten me... Why are we friends again...? :'D


    Because I can make you laugh sometimes, I hope :D

    Are we friends? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dit dus. hier boven werdt gezegt dat het "Best leuk" is. Zulke handelingen zouden iets speciaals tussen jou en degene waar je van houd moeten zijn.

    Of ben ik nu echt zo ouderwets?

    Mijn 1e keer was met een jongen waar ik écht van hield. En die handelingen zijn gewoon leuk, of je dat nou doet met iemand waar je van houdt of niet :'D


    -

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dit dus. hier boven werdt gezegt dat het "Best leuk" is. Zulke handelingen zouden iets speciaals tussen jou en degene waar je van houd moeten zijn.

    Of ben ik nu echt zo ouderwets?


    Ik vind ook dat het iets speciaals moet zijn.. Dus niet even hoppa hoe zou het eigenlijk zijn? x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Galleon schreef:
    Heel cliché, maar toch: Wanneer je er klaar voor bent, en verstandig genoeg bent.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is een van die bepaalde woorden die ik vies vind klinken en niet over mijn lippen krijg xD

    Dat heb ik met 'kanker'. Ligt me niet prettig in de mond :] Maar dat maak ik wel weer goed met mijn vloekwoorden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik had het over de rode en blonde vrouw, waar je ze het liefst bezig ziet. Hahaha :p


    Ooohhh, onder de douche natuurlijk! Natte vrouwen zijn sexy! :D

    Als ze warm zijn, als ze koud zijn is het wat anders, dan zijn ze zo groenig en opgezwollen... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Because I can make you laugh sometimes, I hope :D

    Are we friends? xD


    ... We are right? I thought we were o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn 1e keer was met een jongen waar ik écht van hield. En die handelingen zijn gewoon leuk, of je dat nou doet met iemand waar je van houdt of niet :'D


    Hey, zullen wij een rondje rampetampen vanavond? ;D

    It'll be over in 10 seconds flat! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dit dus. hier boven werdt gezegt dat het "Best leuk" is. Zulke handelingen zouden iets speciaals tussen jou en degene waar je van houd moeten zijn.

    Of ben ik nu echt zo ouderwets?

    Nee, ik heb dat ook! Ik vind het ook vreemd als mensen zeggen "Op mijn veertiende, maar ik hield heel veel van dat persoon" of zo... Het lijkt mij dat je op die leeftijd toch nooit op een volwassen manier van iemand kunt houden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.