• Ik had sinds maandag heel erg last van mn rug dat ik gewoon sinds maandagmiddag al thuis zit nu ben ik dus vanochtend naatr de dokter gegaan blijkt dus dat ik scoliose heb.
    Mijn bekken staan niet gelijk de ene staat net iets hoger of lager en daardoor gaat mn rug en mn schouders scheef staan om toch mn hoofd recht te houden dus nu moet ik naar cesar therapie.
    Al weet ik niet wat het inhoudt!

    Dat wou ik even vertellen(A)


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik heb ook scoliose en ik loop normaal elke dag met een brace rond, maar die past niet meer omdat ik de laatste tijd heel erg veel gegroeid ben. Er wordt wel een nieuwe gemaakt want ik heb er echt last van, alles groeit nu nog schever en dat doet pijn D:. En ik ga drie keer per week naar de chiropractor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn rug is ook scheef, ook door mijn bekken.
    Ik heb er ook therapie voor gehad, en ik heb er af en toe last van.
    Door de therapie word je rug ook veer sterker etc. (:


    What doesn't kill you makes you stronger.

    achja iedereen heeft wel wat als ik mijn lijst op moet noemen zit ik over een uur nog te type (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb ook scoliose, moet een keer in de 2 maanden naar de chiropracter.
    Ik zelf heb er niet echt last van, maar ik loop scheef dusja. Alleen als ik veel buk krijg ik hartstikke veel pijn, maarja (;

    En bij mij ziet het er niet uit, aan de ene kant van mijn rug kun je mijn ruggengraat zien en aan de andere kant is hij helemaal bol.

    Dus doe goed de oefeningen die je van de chiropractor of fysiotherpeut krijgt, want anders wordt het erger.


    Me so good.

    Een vriendin van mij heeft dat ook, zij vond die Cesartherapie echt zwaar kut.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn ene kant van m'n borstkas zit hoger dan de andere kant (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat heb ik ook! Ik heb twee bochten. Bij mij ging het precies hetzelfde, moet morgen weer naar therpie. Je moet gewoon op je rug liggen en die tegen de grond drukken. Shiften, je schouders naar voren buigen enz. Allerlei oefeningen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:51 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mijn rugwervels wijken licht uit naar links bij mijn borst.

    Smilie schreef:
    Mijn rug is ook scheef, ook door mijn bekken.
    Ik heb er ook therapie voor gehad, en ik heb er af en toe last van.
    Door de therapie word je rug ook veer sterker etc. (:


    Wat erg voor jullie allebei! Ik hoop dat de therapie helpt. (flower)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:51 ]


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)

    Wat erg voor jullie allebei! Ik hoop dat de therapie helpt. (flower)


    Bij mij helpt het wel een beetje. Ze kunnen het niet oplossen wat het is chronisch maar ze kunnen het wel een beetje tegen gaan en je er bewust van maken.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Peekaboo schreef:
    Een vriendin van mij heeft dat ook, zij vond die Cesartherapie echt zwaar kut.

    die vriendin ben ik xD
    het is ook zwaar kut. ik doe nu fitnis oefeningen, die zorgen dat mijn rug in balans gaat, en het helpt vééél beter.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ken een meisje dat een best serieuze vorm van scoliose heeft, zij moet ervoor ook geopereerd worden en zal daarna nooit meer kunnen bukken... Maar dat is zij dan! Ze moest ook een korset dragen enzo, ik hoop/denk dat dat voor jou niet hoeft.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Ik ken een meisje dat een best serieuze vorm van scoliose heeft, zij moet ervoor ook geopereerd worden en zal daarna nooit meer kunnen bukken... Maar dat is zij dan! Ze moest ook een korset dragen enzo, ik hoop/denk dat dat voor jou niet hoeft.


    Ahw, dat is best wel heel zielig ...

    @Kensington.

    Owkej, ik weet niet wat het inhoud.. ;$
    Veel suc6...

    Ik zit in de beginfase van scoliose, en fysiotherapie doet bij mij wonderen.
    Maar ja, ik hoop dat alles goed met je komt! (:


    Your call, Detective Shinypants.

    FromHell schreef:
    (...)

    Ahw, dat is best wel heel zielig ...

    @Kensington.

    Owkej, ik weet niet wat het inhoud.. ;$
    Veel suc6...

    Uitleg met plaatje


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain