• .. wat jullie een normale leeftijd vinden om seks te hebben. Ja, want ik las net het topic van Sirena en het merendeel vindt 14 te vroeg. Dus nu vraag ik me af wat jullie wel een normale leeftijd vinden en hoe oud jullie waren toen jullie voor het eerst seks hadden.
    :Y)

Never wait for perfection, just make it.

Sneasel schreef:
    (...)

Oké, maar hou dan wel je broek aan! (cat)

Tuurlijk, die deed ik alleen voor puur therapeutische redenen uit, namelijk om lizz te genezen van haar piemelfobie :Y)

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

Tuurlijk, die deed ik alleen voor puur therapeutische redenen uit, namelijk om lizz te genezen van haar piemelfobie :Y)

you people realize he'll makeit worse right?

Oh, and if you ruin my wedding with that, you shall not leave the beach alive.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

i dunno how that happened o.o dubbel post

[ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:49 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

StoryBelle schreef:
    (...)

you people realize he'll makeit worse right?

Oh, and if you ruin my wedding with that, you shall not leave the beach alive.

Pfff, de mijne is zo mooi dat ik er schoonheidsprijzen mee kan winnen :D

Doesn't matter, had cake :Y)

1 (krul)

Nee, jk. Ehm.. ik vind 17/18 de minimum leeftijd I guess.

RainbowDash schreef:
    (...)

Pfff, de mijne is zo mooi dat ik er schoonheidsprijzen mee kan winnen :D

Doesn't matter, had cake :Y)

but you wont make it to the afterparty :3

StoryBelle schreef:
    (...)

but you wont make it to the afterparty :3

In that case I'll wait with the no-pants-bit untill the wedding night, run in then. With luck I can either die while watching lesbian sex OR I'll have a threesome! :D

RainbowDash schreef:
    (...)

In that case I'll wait with the no-pants-bit untill the wedding night, run in then. With luck I can either die while watching lesbian sex OR I'll have a threesome! :D

There shall be no threesome. No one but me is allowed to touch my girl like that :Y)

i'll lock the doors so you can't get in. :'D

Jullie mensen weten dat het een nederlandse site is toch? :'D

-

Genius schreef:
    Jullie mensen weten dat het een nederlandse site is toch? :'D

Sorry... (no_chears)
    Ik heb heel snel de neiging alles in Engels te zeggen omdat ik het grootste deel van de dag Engels praat/typ.

StoryBelle schreef:
    (...)

Sorry... (no_chears)
    Ik heb heel snel de neiging alles in Engels te zeggen omdat ik het grootste deel van de dag Engels praat/typ.

Haha nee maakt niet uit hoor :'D

-