• hallo ik heb straf en moet schrijven over goed gedrag in de klas
    kan iemand een paar ideetjes geven die ik dan kan uitwerken,
    ik heb echt geen inspiratie en het lukt echt niet
    dankje

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:07 ]

    Waarom quote je jezelf? Een minuut nadat je het topic hebt geopend?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Waarom quote je jezelf? Een minuut nadat je het topic hebt geopend?


    Over hoe slaapwekkend leraren kunnen zijn?
    En trouwens, maakt toch niet uit. @RainbowDash


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    Waarom quote je jezelf? Een minuut nadat je het topic hebt geopend?


    ik had op de verkeerde knop geduwd, het moest aanpassen zijn en ik had het te laat door

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Over hoe slaapwekkend leraren kunnen zijn?
    En trouwens, maakt toch niet uit. @RainbowDash


    nja niet echt slim, ik sta al niet goed bij haar en als ik daarover schrijf zal ze waarschijnlijk nog bozer worden

    Ik heb zelf ook strafwerk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    Ik heb zelf ook strafwerk.


    van mij de eerste keer in 15 jaar, moest ooit de eerste keer zijn en het lukt gewoon echt niet

    Wou dat ik jouw strafwerk had; ging ik een filosofisch verslag schrijven over Nietzsche. Die man heeft als uitgangspunt dat je ter wereld komt en er gelijk allerlei verwachtingen van je zijn. Je wordt dus geïndoctrineerd met maatschappelijke en culturele ideeën en ben je dus in wezen niet in staat om je échte eigen mening te vormen. Liefde, rechtvaardigheid en goed en kwaad zijn dus in feite verkrachte begrippen die ons aangeleerd zijn door religie. Kun je makkelijk vertalen naar gedrag in de klas. For example: ik wil graag Michael Jackson imiteren tijdens een lesje wiskunde omdat ik daar zin in heb en daar gelukkig van word. Maar dat is niet acceptabel omdat je dan gigantisch op je flikker krijgt. Dus wáre uitingen van geluk, je karakter, kan niet meer omdat je dus geacht bent om je volgens bepaalde normen te gedragen.

    Dat zou je hopelijk wel een eindje op weg kunnen helpen :]

    De leraar die ons dit vandaag leerde haalde een jaar terug een paar kratten bier het college binnen, zette youtube op en ging een feestje bouwen om dus Nietzsche's idee duidelijk te maken: geniet meer van het leven en heb maling aan de maatschappij en haar normen. Helaas moest ie zich voor het management verantwoorden..

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    "Uiteindelijk is mijn gedrag een resultaat van mijn opvoeding. Het is dus niet mijn eigen schuld. Meer nog: leerkrachten hebben ook een pedagogische functie. IN YOUR FACE, BIATCH!"


    If we had not a soul, music would have created it.

    kan er nog iemand mij helpen?
    dankje