• .. wat jullie een normale leeftijd vinden om seks te hebben. Ja, want ik las net het topic van Sirena en het merendeel vindt 14 te vroeg. Dus nu vraag ik me af wat jullie wel een normale leeftijd vinden en hoe oud jullie waren toen jullie voor het eerst seks hadden.
    :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ooohhh, onder de douche natuurlijk! Natte vrouwen zijn sexy! :D

    Als ze warm zijn, als ze koud zijn is het wat anders, dan zijn ze zo groenig en opgezwollen... D:

    Ik had dat antwoord zó verwacht :p
    Een vrouw die groenig is en opgezwollen? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn 1e keer was met een jongen waar ik écht van hield. En die handelingen zijn gewoon leuk, of je dat nou doet met iemand waar je van houdt of niet :'D


    De handelingen voelen fijn voor je lichaam. Leuk hoeven ze dan niet te zijn. [/ervaring]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    ... We are right? I thought we were o.o


    I hadn't thought about it that way. Saw you more as Sam's friend.

    But I'd be honoured to be your friend :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    I hadn't thought about it that way. Saw you more as Sam's friend.

    But I'd be honoured to be your friend :Y)


    ...
    Meh, now we're friends :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik had dat antwoord zó verwacht :p
    Een vrouw die groenig is en opgezwollen? oO


    Ik doe geneeskunde en ben sind eergisteren begonnen met zelf in dode mensen snijden. Die mensen liggen al minstens een jaar in conserveringsmiddelen te weken. Zijn een beetje groenig en opgezwollen O_O


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hey, zullen wij een rondje rampetampen vanavond? ;D

    It'll be over in 10 seconds flat! :Y)

    Sure why not (wbw)


    -

    Ik lees dat de meeste 16 zeggen, maar ik ben zelf 16 en vind me nog te jong. Dus zeker ouder dan 16


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    StoryBelle schreef:
    (...)

    ...
    Meh, now we're friends :Y)


    Yay! :D

    Do I get to watch you and Amy have hot lesbian sex under the shower now? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    (...)
    Sure why not (wbw)


    WOOOOO!

    waar is je pony plaatje trouwens heen? >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    iPotter schreef:
    (...)
    Nee, ik heb dat ook! Ik vind het ook vreemd als mensen zeggen "Op mijn veertiende, maar ik hield heel veel van dat persoon" of zo... Het lijkt mij dat je op die leeftijd toch nooit op een volwassen manier van iemand kunt houden.

    Ja. Ik had op mijn veertiende ook een relatie. Was ik toen verliefd? Ja. Had ik seksuele gevoelens? Ja. Hield ik van die persoon? Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik doe geneeskunde en ben sind eergisteren begonnen met zelf in dode mensen snijden. Die mensen liggen al minstens een jaar in conserveringsmiddelen te weken. Zijn een beetje groenig en opgezwollen O_O

    Oooh, op die manier warm. Wees duidelijk! :p
    Laten we het toch maar op levende vrouwen houden :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Yay! :D

    Do I get to watch you and Amy have hot lesbian sex under the shower now? (cat)


    No, you only get to listen from outside the door (joehoe)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    De handelingen voelen fijn voor je lichaam. Leuk hoeven ze dan niet te zijn. [/ervaring]

    Leuk = fijn.


    -

    C18 schreef:
    (...)
    Ja. Ik had op mijn veertiende ook een relatie. Was ik toen verliefd? Ja. Had ik seksuele gevoelens? Ja. Hield ik van die persoon? Nee.


    tsjah. Er is een verschil tussen verliefdheid en houden van, en het lijkt er op dat sommige mensen dat tegenwoordig niet meer kunnen zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    No, you only get to listen from outside the door (joehoe)


    ...
    Now THAT can come in handy in traumatising Sam :Y)


    quidquid excusatio prandium pro