• .. wat jullie een normale leeftijd vinden om seks te hebben. Ja, want ik las net het topic van Sirena en het merendeel vindt 14 te vroeg. Dus nu vraag ik me af wat jullie wel een normale leeftijd vinden en hoe oud jullie waren toen jullie voor het eerst seks hadden.
    :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    17


    Firm believer of all that is magic

    20. Mooi rond getal, lolz.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    gewoon wanneer je er klaar voor bent, daar staat geen leeftijd op

    mijn vriendin deed het al toen ze 14 was en dat is uitgelekt op school en zo en nu heeft ze er spijt van, dus denk goed na wanneer je er klaar voor bent

    De leeftijd die ik had (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    De leeftijd die ik had (joehoe)


    Welke leeftijd was dat? ^^


    Never wait for perfection, just make it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dus dat is het! Zodra je op vrouwen valt heb je later sex! D:

    Geen wonder dat ik nog geen sex heb gehad :(

    Mannen hebben gewoon een te hoog libido!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je er klaar voor bent. En dat is voor iedereen anders. Als je er maar goed over nadenkt. :Y)


    I can't even think straight.

    Zeker min. 16, maar denk dat het bij mij wel later wordt. Ik duik niet zomaar met iemand in bed [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Negligible schreef:
    (...)
    Mannen hebben gewoon een te hoog libido!


    Vrouwen kunnen ook een behoorlijk hoog libido hebben(joehoe)

    Not me, but people I know


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Vrouwen kunnen ook een behoorlijk hoog libido hebben(joehoe)

    Not me, but people I know

    Dan zijn dat niet normale vrouwen!
    Haha, nee, maar zoals ik het ken hebben mannen een hoger libido :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik dacht altijd ongeveer 16
    Maar toen had ik het laatst met een jongen er over en toen dacht ik eigenlijk:
    Het ligt aan wie je bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel verschillend. Ik ken mensen die het rond hun twintigste voor het eerst deden, ik ken mensen die het op hun twaalfde deden. Wel is het zo dat degenen die ik ken die het voor hun vijftiende hebben gedaan, bijna allemaal zwanger zijn geworden/ iemand zwanger hebben gemaakt. Tja, het is maar wat je ervoor overhebt.


    i put the fun in funeral

    Negligible schreef:
    (...)
    Dan zijn dat niet normale vrouwen!
    Haha, nee, maar zoals ik het ken hebben mannen een hoger libido :'D


    Dan ken je het verkeerd. :'D Ik vind het namelijk gewoon een vooroordeel.

    Edit: Vrouwen praten er misschien minder openlijk over, maar dat betekend niet dat het libido er niet is.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    EIgenlijk spelen heel veel factoren mee..

    - Hoe je zelf bent.
    - Hoe lang je een relatie hebt. (Dus geen week ofzo, in mijn ogen)
    - Hoe de ander is.

    En eigenlijk vind ik 16 ook nog jong o_O Ik zou volgend jaar nog geen seks willen :'D Totaaaal geen behoefte aan. 18? 20? Dat vind ik (niet tegenspreken, tis een mening) eigenlijk wel beter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind zestien niet te jong, maar ik ben nu vijftien en heb nog niet eens gekust dus het idee dat ik volgend jaar al met iemand naar bed zou gaan, is vrij.. beangstigend.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.