• Oke, dit is misschien raar maar eum.. Ik wil dus een baby. Ik ben 16 (ik weet het jong en blahblah, heb die hele preek al gehad van mijn vriendje) maar ik wil het echt zo graag ik heb geen idee, een meisje van mijn school was zwanger en meteen wou ik het ook. Mijn vriendje blijft nee zeggen, maar nu is dus mijn vraag.
    Is het een fase of ben ik nu gewoon gek?
    Ik weet ook zeker dat het me gaat lukken áls ik een kind krijg.


    Some people are artists. Some, themselves, are art.

    Komt vast door je hormonen. En anders zou ik je wel voor gek verklaren... Sorry


    Don't dream your life, but live your dream!

    Gestoord. Sorry.

    Meid, weet waar je aan begint. Als je een baby krijgt dan zal je automatisch minder/geen tijd meer hebben/krijgen voor school. En als je school niet kunt doen kun je niet studeren/aan een redelijk goede baan komen..


    26 - 02 - '16

    Stray schreef:
    Komt vast door je hormonen. En anders zou ik je wel voor gek verklaren... Sorry

    Stray schreef:
    Komt vast door je hormonen. En anders zou ik je wel voor gek verklaren... Sorry


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    mag ik je nu gek noemen? sorry


    Shoganai i ne~

    ...

    D:


    quidquid excusatio prandium pro

    WAAROM wil je een baby?


    quidquid excusatio prandium pro

    Het is maar een fase, kom je wel overheen. Dat heb ik ook gehad.


    Your make-up is terrible

    Het is een fase, het gaat wel weer over.
    Overhaast het vooral niet, je kan nog zo'n 20 jaar baby's maken dus denk er alsjeblieft goed over na.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Trouwens, begrijp ik het nou goed dat je een baby wilt omdat iemand anders dat ook had? Dat is echt de slechtste reden die ik ooit heb gehoord :x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Waarom willen mensen zo graag een krijsende baby hebben?
    Geef mij maar de nieuwe Fiat 500, díé is pas adorable.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wacht nog maar even, is het beste. Wanneer je klaar bent met school, dan moet je er over nadenken. Want nu is het echt geen goede moment. Serieus. *Heeft 6 and pregnant al vaker dan 1 keer gezien en ik weet wat ze lijden..:S* Don't do it.


    I will be.

    Dudley schreef:
    Waarom willen mensen zo graag een krijsende baby hebben?
    Geef mij maar de nieuwe Fiat 500, díé is pas adorable.


    Kijk, met jou kan ik sex hebben zonder angst voor lekgeprikte condooms :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    AppleFritter schreef:
    Trouwens, begrijp ik het nou goed dat je een baby wilt omdat iemand anders dat ook had? Dat is echt de slechtste reden die ik ooit heb gehoord :x

    Nee, ik denk dat ze bedoelde dat toen ze dat meisje zag dat ze besefte dat ze het ook wou. Als ik het goed begrepen heb ;p