• .. wat jullie een normale leeftijd vinden om seks te hebben. Ja, want ik las net het topic van Sirena en het merendeel vindt 14 te vroeg. Dus nu vraag ik me af wat jullie wel een normale leeftijd vinden en hoe oud jullie waren toen jullie voor het eerst seks hadden.
    :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat is waar. Ik was 2 jaar lang verliefd op mijn huidige vriendin voordat ik met zekerheid kon zeggen dat ik van haar hield.. :'D
    Tegen woordig ken je iemand een dag en "hou" je al van ze.

    Ik heb geen vriend/vriendin, dus ik weet niet hoe snel ik dat zou zeggen, maar ik erger me dood aan mensen die elkaar op facebook constant laten weten hoe geweldig ze zijn en hoeveel ze van elkaar houden.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:38 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik heb geen vriend/vriendin, dus ik weet niet hoe snel ik dat zou zeggen, maar ik erger me dood aan mensen die elkaar op facebook constant laten weten hoe geweldig ze zijn en hoeveel ze van elkaar houden.


    Oh, helaas doe ik daar wel aan mee :'D Maar dat is door het feit dat het een LAT-relatie is en dus telefoon, facebook, cammen, etc...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    <_<

    Dus ik krijg of blaren op me handen of blaren op mijn voeten? Waarom kom je niet hierheen? >:C

    Omdat ík alleen thuis ben! (no_chears)
    Is goed, waar woon je? :'D


    -

    Hmm, hangt toch van de persoon af, denk ik. Ik dacht dat ik er wel zo'n beetje klaar voor was, maar toen ik de kans had met een jongen die ik echt leuk vond, krabbelde ik toch terug.
    Toch denk ik dat je als je zestien of zo bent dat je het dan pas goed kan beoordelen. Dus dat je dan ook pas echt klaar kunt zijn voor seks.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Oh, helaas doe ik daar wel aan mee :'D Maar dat is door het feit dat het een LAT-relatie is en dus telefoon, facebook, cammen, etc...

    Ja oké, maar je hebt al twee jaar met die persoon? :'D Ik erger me er dood aan als mensen twee weken samen zijn of zo...


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het zou je toch verbazen hoe je erover gaat denken als je een vriendje hebt!
    Ik dacht dat ik er klaar voor was.. Toen ging het uit :') (So I'm still virgin and proud of it).

    Maar je moet er inderdaad klaar voor zijn. je moet er met hem over kunnen praten en hem vertrouwen..


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    iPotter schreef:
    (...)
    Ja oké, maar je hebt al twee jaar met die persoon? :'D Ik erger me er dood aan als mensen twee weken samen zijn of zo...


    Bijna 3 jaar :Y) sinds 18-11-2008.
    Maar daar heb je gelijk in. je kunt na 2 weekjes niet weten of je van iemand houd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mythee schreef:
    Het zou je toch verbazen hoe je erover gaat denken als je een vriendje hebt!
    Ik dacht dat ik er klaar voor was.. Toen ging het uit :') (So I'm still virgin and proud of it).

    Maar je moet er inderdaad klaar voor zijn. je moet er met hem over kunnen praten en hem vertrouwen..


    Dat ligt aan de persoon, er zijn mensen die zich zelfs met vriendje/vriendin er gewoon nog niet klaar voor voelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hoor veel verhalen van meiden die heb op hun 15e 16e al doen en dan 9 van de 10 raken ze zwanger. Dat zou ik echt nog niet willen sowieso, en ik ben nog 14, en van mij kan het nog lang weg blijven, totaal geen behoefte

    Eh, zodra je er klaar voor bent en de goede ervoor gevonden hebt vind ik.
    Ikzelf was er al klaar voor op jonge leeftijd, maar niet iedereen is dat. Er zit gewoon geen leeftijd aan vast.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat ík alleen thuis ben! (no_chears)
    Is goed, waar woon je? :'D


    Den haag :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Endure schreef:
    EIgenlijk spelen heel veel factoren mee..

    - Hoe je zelf bent.
    - Hoe lang je een relatie hebt. (Dus geen week ofzo, in mijn ogen)
    - Hoe de ander is.

    En eigenlijk vind ik 16 ook nog jong o_O Ik zou volgend jaar nog geen seks willen :'D Totaaaal geen behoefte aan. 18? 20? Dat vind ik (niet tegenspreken, tis een mening) eigenlijk wel beter.


    Ik sta volledig achter je :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Den haag :D

    Dat is ver weg (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is ver weg (no_chears)


    Ohhhh :C

    Als het echt niet anders kan kom ik naar jou toe.

    Als je een ponyplaatje neemt (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Galleon schreef:
    Heel cliché, maar toch: Wanneer je er klaar voor bent, en verstandig genoeg bent.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.