• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Endure schreef:
    (...)

    Haha ;p Ik meet gewoon nooit leuke jongens en denk niet zo licht over zoenen en seks n___n dat doe ik niet zomaar.. ;o

    Dat gaat veranderen van dat zoenen xD op een dag ga je het zelfs zomaar doen of zelfs voor de lol of wo daar durf ik om wedden


    -

    Sirena schreef:
    (...)
    Dat gaat veranderen van dat zoenen xD op een dag ga je het zelfs zomaar doen of zelfs voor de lol of wo daar durf ik om wedden

    Zelf voor de lol? Ja, nu vind ik je echt zestien klinken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Dan denk ik persoonlijk dat je neit bij de juiste personen ben geweest. :)

    Ik ben zeker wel bij de juiste personen geweest hoor :)
    Ik snap alleen niet dat mensen er zo'n groot probleem van maken.. Het is maar seks hoor :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sirena schreef:
    (...)
    Dat gaat veranderen van dat zoenen xD op een dag ga je het zelfs zomaar doen of zelfs voor de lol of wo daar durf ik om wedden


    Voor de lol?

    People like you make me sad. Seriously.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben zeventien en heb ook geen seks gehad? xd. Maar ja sommige zijn er vroeger bij dan anderen.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik begin mijn geloof in ware liefde langzaam te verliezen...
    sex en kussen voor de lol
    sorry maar ik ben geen slet/hoer


    Cool, neat, swell -Cry

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Voor de lol?

    People like you make me sad. Seriously.




    Ikke ben 19 en heb nog niet eens gezoend, en ik vind op je 14e sex hebben al vroeg D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Jesssie schreef:
    (...)
    Ik ben zeker wel bij de juiste personen geweest hoor :)
    Ik snap alleen niet dat mensen er zo'n groot probleem van maken.. Het is maar seks hoor :')

    gesproken xD


    -

    @Alwin; Ik wil kussen en sex voor de lol :Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    Sirena schreef:
    (...)
    Dat gaat veranderen van dat zoenen xD op een dag ga je het zelfs zomaar doen of zelfs voor de lol of wo daar durf ik om wedden


    Dat weet je niet. Voor sommige mensen betekent het meer dan voor jou. Sommige mensen zoenen alleen met mensen die werkelijk iets voor hen betekenen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Ikke ben 19 en heb nog niet eens gezoend, en ik vind op je 14e sex hebben al vroeg D:

    Waarom zie ik overal pony s XD CUTE


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Ikke ben 19 en heb nog niet eens gezoend, en ik vind op je 14e sex hebben al vroeg D:


    arme Alwin haha

    maar ik was pas 18 toen ik voor het eerst gezoend heb, but I don't care
    en het was met een jongen die ik vredelijk haat xD

    maar wat maakt het uit dat ik laat ben
    beter laat zijn dan zo vroeg en dan spijt krijgen

    Oublier schreef:
    @Alwin; Ik wil kussen en sex voor de lol :Y)

    Sex voor de lol vind ik absurt maar kussen voor de lol ... waarom niet ??


    -

    Als jij vindt dat je eraan toe bent, is het toch geen probleem? Ik ken meisjes die het al op hun twaalfde en dertiende hebben gedaan (ze zijn weliswaar zwanger geworden, maar dat is hun eigen probleem).


    i put the fun in funeral

    Oublier schreef:
    @Alwin; Ik wil kussen en sex voor de lol :Y)


    YES! Het heeft gewerkt!


    quidquid excusatio prandium pro