• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Amused schreef:
    Ja, ik vind dat heel vroeg. Ik denk niet dat je op je 14de daar al klaar voor kunt zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oublier schreef:
    wat ik me afvraag; heb je geen spijt?
    ik bedoel, ik vind niet dat je zoiet kan beslissen op zo een jonge leeftijd
    maar dat is mijn mening

    ik heb er geen spijt van , ik ben nog altijd samen met die jongen en we zien elkaar ook echt graag ;)


    -

    Tsja, nou ja. Ieder z'n eigen ding. Ik vind het wel vroeg hoor, 14 jaar.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het een aparte vraag van je leraar. Maar even goed: als jullie er allebei klaar voor zijn en jullie er verstandig genoeg voor zijn, why not?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sirena schreef:
    (...)
    ik heb er geen spijt van , ik ben nog altijd samen met die jongen en we zien elkaar ook echt graag ;)


    Ik heb er ook geen spijt van.

    Helaas ben ik niet meer samen met die jongen maar ik hield echt van hem.

    Helaas is er te veel gebeurd en konden we niet meer samen zijn.

    Geen idee ook waarom ik spijt zou hebben.

    En waarom vraagt die leerkracht dat in een klas met veertienjarigen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Lol, wat raar van je leraar dat hij dat vraagt. Daar heeft geen mens wat mee te maken.


    ars moriendi

    iPotter schreef:
    En waarom vraagt die leerkracht dat in een klas met veertienjarigen?


    Mijn leraar heeft die vraag ook gesteld in de tweede. Niemand stak z'n hand op :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zelf ben ik 14 en ik vind het te vroeg :3.
    Maar iedereen is anders.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou dat dus nooit eerlijk zeggen... Veel te gênant op school.

    Edit: 14 is vroeg.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 20:37 ]


    I am an idiot, I move.

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Mijn leraar heeft die vraag ook gesteld in de tweede. Niemand stak z'n hand op :')

    Ten eerste snap ik niet wat die man daar voor zaken mee heeft, ten tweede vind ik het raar dat hij verwacht dat er iemand misschien wel zijn hand opsteekt? ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind het wat vroeg.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lothlorien schreef:
    Tja, het ligt er maar aan wie je bent. Maar niet alle meisjes van 14 hebben al seks gehad :')
    En ik zou zoiets niet eens aan mijn vriendinnen vertellen, laat staan aan mijn leraar.



    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Lightweight schreef:
    Ik zou me doodschamen om dan mijn vinger in de lucht te steken.

    Clefairy schreef:
    Mijn vriendin had op der 13 sex gehad & der droom is dat ze op haar 19 een moeder word O.o


    Een vriendin van mij wou op haar 16 jaar zwanger worden ..


    -