• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    iPotter schreef:
    (...)
    eh... Bedoel je dan lichamelijk?


    Ik denk geestelijk, eigenlijk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lothlorien schreef:
    Tja, het ligt er maar aan wie je bent. Maar niet alle meisjes van 14 hebben al seks gehad :')
    En ik zou zoiets niet eens aan mijn vriendinnen vertellen, laat staan aan mijn leraar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Iedereen maakt zoiets toch uit voor zichzelf? Ik ken redelijk veel mensen die hun eerste keer ook hadden rond hun 14-15de..

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Ik denk geestelijk, eigenlijk.

    vooral geestelijk ..idd


    -

    Ik was 14. Met een jongen waar ik toen helemaal weg van was.. Maar nu haat ik hem enzeu, we zijn nogal pijnlijk uit elkaar gegaan + alles erna. Maar tóen wilde ik het met hem en heb er daarom nu geen spijt van.
    Het ligt er maar net aan of je er klaar voor bent of niet (en sowieso vind ik seks niet zo'n big deal.)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lothlorien schreef:
    Tja, het ligt er maar aan wie je bent. Maar niet alle meisjes van 14 hebben al seks gehad :')
    En ik zou zoiets niet eens aan mijn vriendinnen vertellen, laat staan aan mijn leraar.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    iPotter schreef:
    Ik ben vijftien en voel me daar echt nog niet klaar voor, maar dat is je eigen keuze. ^^


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jesssie schreef:
    Ik was 14. Met een jongen waar ik toen helemaal weg van was.. Maar nu haat ik hem enzeu, we zijn nogal pijnlijk uit elkaar gegaan + alles erna. Maar tóen wilde ik het met hem en heb er daarom nu geen spijt van.
    Het ligt er maar net aan of je er klaar voor bent of niet (en sowieso vind ik seks niet zo'n big deal.)


    de meeste mensen krijgen er tog geen spijt van xD ??


    -

    Sirena schreef:
    (...)

    de meeste mensen krijgen er tog geen spijt van xD ??


    Daar vergis je je in...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sirena schreef:
    (...)

    de meeste mensen krijgen er tog geen spijt van xD ??

    Nou aan de ene kant heb ik wel spijt, maar dan meer van hem in het algemeen, en dus ook omdat ik m'n maagdelijkheid aan hem ben verloren en hij die niet verdient (:
    Maar sommigen hebben er spijt van, mensen die ik ken dan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ben ik de enige die het abnormaal vind om op je 14e seks te hebben? --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ben ik de enige die het abnormaal vind om op je 14e seks te hebben? --''

    Drie vierde van dit topic bestaat uit mensen die het abnormaal vinden. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Endure schreef:
    Ben ik de enige die het abnormaal vind om op je 14e seks te hebben? --''

    ik vind het normaal maar je bent vast niet alleen


    -

    Jesssie schreef:
    Ik was 14. Met een jongen waar ik toen helemaal weg van was.. Maar nu haat ik hem enzeu, we zijn nogal pijnlijk uit elkaar gegaan + alles erna. Maar tóen wilde ik het met hem en heb er daarom nu geen spijt van.
    Het ligt er maar net aan of je er klaar voor bent of niet (en sowieso vind ik seks niet zo'n big deal.)


    Dan denk ik persoonlijk dat je neit bij de juiste personen ben geweest. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ... 70 Procent van ;en vriendinne hebben al sex gehad dus nu sta ik voor een groot vraagteken ...

    is het nu normaal of niet ???? xD


    -