• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Sirena schreef:
    ... 70 Procent van ;en vriendinne hebben al sex gehad dus nu sta ik voor een groot vraagteken ...

    is het nu normaal of niet ???? xD


    De laatste tijd is het steeds normaler dat jongeren zo jong sex hebben.

    Persoonlijk vind ik dat je op jou leeftijd daar niet klaar voor kunt zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jesssie schreef:
    Ik was 14. Met een jongen waar ik toen helemaal weg van was.. Maar nu haat ik hem enzeu, we zijn nogal pijnlijk uit elkaar gegaan + alles erna. Maar tóen wilde ik het met hem en heb er daarom nu geen spijt van.
    Het ligt er maar net aan of je er klaar voor bent of niet (en sowieso vind ik seks niet zo'n big deal.)

    Seks niet zo'n big deal? ;o Dan vind ik dat je er heel losjes mee omspringt en lijkt het me logisch dat je er later misschien spijt van hebt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    18 and still a virgin. 14 vind ik persoonlijk wel vroeg, ja.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Sirena schreef:
    ... 70 Procent van ;en vriendinne hebben al sex gehad dus nu sta ik voor een groot vraagteken ...

    is het nu normaal of niet ???? xD


    Al mijn vriendinnen zijn rond de 15 à 16 en hebben nog niet eens gezoend. o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    iPotter schreef:
    (...)
    Seks niet zo'n big deal? ;o Dan vind ik dat je er heel losjes mee omspringt en lijkt het me logisch dat je er later misschien spijt van hebt.

    Ik vind sex ook niet zo een big deal ...
    je hebt volgens mij pas ECHT spijt als je zwanger bent gezorden en dus een kindje had van die persoon ....
    denk ik :S


    -

    Ik ben 15 en maagd
    mijn bff was 14
    mijn andere bff 13
    persoonlijk vond ik dat te jong, maar het is hun keuze


    Cool, neat, swell -Cry

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Al mijn vriendinnen zijn rond de 15 à 16 en hebben nog niet eens gezoend. o.O


    Nu voel ik me best goed, dat ik op mijn veertiende al heb gezoend xD
    oké de eerste keer zoenen was echt vreemd, maar het was wel met een lieve jongen en het is nu nog steeds aan :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Al mijn vriendinnen zijn rond de 15 à 16 en hebben nog niet eens gezoend. o.O
    \

    Ik heb ook nog nooit gezoend en wordt in mei 16 n___n so what? ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    De laatste tijd is het steeds normaler dat jongeren zo jong sex hebben.

    Persoonlijk vind ik dat je op jou leeftijd daar niet klaar voor kunt zijn.


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    (...)\

    Ik heb ook nog nooit gezoend en wordt in mei 16 n___n so what? ;D


    Nou ja, mij boeit het niet. Maar dat van Sirena bijna alle vrienden zelfs al seks hebben gehad terwijl ze ongeveer even oud is, vind ik wel apart :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Endure schreef:
    (...)\

    Ik heb ook nog nooit gezoend en wordt in mei 16 n___n so what? ;D

    Ik zit helemaal in dezelfde situatie. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    NurseJoy schreef:
    De laatste tijd is het steeds normaler dat jongeren zo jong sex hebben.
    Persoonlijk vind ik dat je op jou leeftijd daar niet klaar voor kunt zijn.


    Behind the laughter it actually means something.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik zit helemaal in dezelfde situatie. :'D


    Haha ;p Ik meet gewoon nooit leuke jongens en denk niet zo licht over zoenen en seks n___n dat doe ik niet zomaar.. ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha ;p Ik meet gewoon nooit leuke jongens en denk niet zo licht over zoenen en seks n___n dat doe ik niet zomaar.. ;o

    Ik ben ook nog nooit echt iemand tegen gekomen waarvan ik dacht 'daarmee wil ik iets'. En anders zouden zij vast niets met mij willen, vermoed ik zo. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha ;p Ik meet gewoon nooit leuke jongens en denk niet zo licht over zoenen en seks n___n dat doe ik niet zomaar.. ;o


    same (joehoe)
    en ik vind meiden toch leuker :'D hoewel jongens interesant kunnen zijn...

    anyway, zelf ben ik 18 en nog maagd, en ik heb nog maar 1 keer gezoend met iemand waar ik nog steeds veel om geef.

    en 14 vind ik belachelijk jong...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.