• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

[ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]

-

NurseJoy schreef:
    (...)

holang kende je die gast? Een maand?

ik ken hem al jaren maar ben nu iets meer dan een maand met hem samen

-

Sirena schreef:
    Lol mensen voor de duidelijkheid , Ik deed het niet om stoer te doen of om er bij te horen of whateva
    ik deed het omdat ik verliefd op hem ben
    niet zomaar -_-
    want dit draait heel erg uit ..

Ja, verliefdheid is ook een goede reden. Was het niet de bedoeling om van hem/haar te houden. Wat, voordat we dat weer krijgen, niet het zelfde is.

Nog even over dat zoenen, ik zou dat nooit zomaar doen. Zoenen vind ik niet iets dat je met Jan en alleman doet. Alleen met mensen om wie je geeft.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Sirena schreef:
    (...)

Relaties en vriendschappen zijn niet hetzelfde. Ik vindt het nu eigenlijk nog raarder dan eerst D:

quidquid excusatio prandium pro

Sirena schreef:
    (...)

Je bent dus verliefd op hem, je hebt minder dan een maand een relatie, en dat is duidelijk te vroeg om echt van hem te houden.

Seriously, you will regret it someday.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sirena schreef:
    (...)

At least my slow clapping function still works.
    Clap.
    Clap.
    Clap.

Oke, ontopic. Je kent hem jaren, ok. Je hebt een maand en je denkt van: HORMONEN KUNNEN NIET IN BEDWANG GEHOUDEN WORDEN OEHHH HUMPHUMP.
    Fout.

Een van mijn exvriendjes ken ik al bijna mijn hele leven. Pas na anderhalf jaar seks gehad.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Sirena schreef:
    (...)

O___________________________________________________O Ik voel me nu echt een oude vrijster die forever alone blijft.

SLOAN.

RainbowDash schreef:
    (...)

Komt nog bij dat ze best weet dat het niet helemaal normaal is, omdat ze de enige van haar vriendinnen en klas was. En de gemiddelde eerste keer leeftijd ligt in nederland nog steeds op 16.7 jaar (hoewel ik niet weet of ze dat precies weet, maar ongeveer weten lijkt me toch best wel logisch, sowieso weten dat 14 erg jong is)

17.5, as far as I know. Ze weet zelf ook wel dat het ongewoonlijk is. Ik zie het als aandacht trekken.

i put the fun in funeral

BEARD schreef:
    (...)
    Clap.
    Clap.
    Clap.

Oke, ontopic. Je kent hem jaren, ok. Je hebt een maand en je denkt van: HORMONEN KUNNEN NIET IN BEDWANG GEHOUDEN WORDEN OEHHH HUMPHUMP.
    Fout.

Een van mijn exvriendjes ken ik al bijna mijn hele leven. Pas na anderhalf jaar seks gehad.

+1000 to this reaction.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ohmy... Ja je ben er echt nog te jong voor! Ik hoop voor jou dat je er geen spijt van gaat krijgen..

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik vind 14 jaar te vroeg en ik ben nu 17, bijna 18.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

NurseJoy schreef:
    (...)

+1000 to this reaction.

i put the fun in funeral

BEARD schreef:
    (...)
    Clap.
    Clap.
    Clap.

Fout.

Ik vindt het eng daardoor D:
    Ik ben hevig verliefd op een hele goeie vriendin van me, maar als we plotseling een relatie zouden krijgen zou het me echt niet lukken om in een keer volledig te switchen naar vriendje en binnen en maand met haar te sexen D:

It always scares me when people do manage to do that (cat)

[ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:25 ]

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

Relaties en vriendschappen zijn niet hetzelfde. Ik vindt het nu eigenlijk nog raarder dan eerst D:

tjah ... ik ben zelf ook niet goed meermee met wat hier alle;aal gschreven word het word echt ingewikkeld :S
    Maar stel je nu eens in mijn plaats
    . je kent een jongen al jaren , na lange tijd verliefd zijn op hem gaan jullie eindelijk samen , je bent dan een maand samen en voelt je er allebij klaar voor ....

-

Sirena schreef:
    (...)
    tjah ... ik ben zelf ook niet goed meermee met wat hier alle;aal gschreven word het word echt ingewikkeld :S
    . je kent een jongen al jaren , na lange tijd verliefd zijn op hem gaan jullie eindelijk samen , je bent dan een maand samen en voelt je er allebij klaar voor ....

Dan nog ben je 14. En hoe oud is je vriend?
    Vroeg hij het of je er klaar voor was of was jij die er over begon?

Sirena schreef:
    (...)

Ik heb me in jou plaats gezet, althans geprobeerd, en dan nog vind ik je te jong.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'