• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    iPotter schreef:
    (...)
    Ten eerste snap ik niet wat die man daar voor zaken mee heeft, ten tweede vind ik het raar dat hij verwacht dat er iemand misschien wel zijn hand opsteekt? ;o


    Misschien moet hij het wel vragen? Er zijn onderzoeken naar hoeveel jongeren seks hebben, waarbij school een van de betere plekken is om zulke onderwerpen naar voren te brengen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Misschien moet hij het wel vragen? Er zijn onderzoeken naar hoeveel jongeren seks hebben, waarbij school een van de betere plekken is om zulke onderwerpen naar voren te brengen.


    ik vind het niet raar dat ie het vroeg , maar ik had er ook nog niet verder over nagedacht ... :|


    -

    Scandal schreef:
    Persoonlijk vind ik het vroeg. Maar je moet zoiets zelf aanvoelen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik word over een maand en een half wel al 15 hee mensen xD


    -

    Yarilo schreef:
    (...)

    Misschien moet hij het wel vragen? Er zijn onderzoeken naar hoeveel jongeren seks hebben, waarbij school een van de betere plekken is om zulke onderwerpen naar voren te brengen.

    Oh, aan mij is zoiets anders nooit gevraagd? xd En ik zou dat juist minder snel op school zeggen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    haha, dan ben ik wel erg laat

    19 and still a virgin (A)

    Sirena schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij wou op haar 16 jaar zwanger worden ..

    Sorry, maar dat vind ik dom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het is eerder vroeg, maar je bent zeker niet alleen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind dat best vroeg.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    iPotter schreef:
    (...)
    Sorry, maar dat vind ik dom.

    ik vind het vroeg maar ze is er ook wel klaar voor :9~


    -

    Sirena schreef:
    (...)
    ik vind het vroeg maar ze is er ook wel klaar voor :9~

    Hoe kun je daar nu klaar voor zijn op je zestiende? Zelf als je dat mentaal bent kun je financieel dat kind toch niet zelf grootbrengen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind 14 vroeg. Eigenlijk te vroeg om seks te hebben -trollface- Butyeah, it ain't my life en ik ben ook geen heilige :Y).

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 21:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh nee? Is twaalf te vroeg?


    We're all mad here.

    Georgeee schreef:
    Eh nee? Is twaalf te vroeg?

    Op die leeftijd was ik nog een kind.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sirena schreef:
    (...)
    ik vind het vroeg maar ze is er ook wel klaar voor :9~


    Hahasha, jah. dat zeggen ze allemaal.
    Ik ben 16 en klaar om een kidn te krijgen!
    En dan krijgt ze met haar domme kop een kind, en nu zit ze thuis zonder werk, zonder haar vriend, alleen met die kleine, de ongelukkigheid zelve.

    Dat is tenminste wat iemand uit mijn klas op dit moment doet. (joehoe)

    En sorry maar 14 vind ik echt belachelijk vroeg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.