• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Persoonlijk, ja.
    Je bent nog half een kind, hoe kan je dan ubberhaupt aan seks denken. Het zou wel aan mij liggen maar toen dacht ik helemaal niet aan seks.Ik heb nog geen eens gezoend met mijn 17, sterker nog ik ben van plan maagd te blijven tot ik van de middelbare af ben(19).
    Dan ben je volwassen, dan kan je goede beslissingen maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Voor de lol?

    People like you make me sad. Seriously.


    Agree


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik zou graag voor schoffel spelen :Y)


    Shush and just continue argeeing with my point-of-view! :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Shush and just continue argeeing with my point-of-view! :'D


    You did not see what I did with my sucking pun on the last page!


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol mensen voor de duidelijkheid , Ik deed het niet om stoer te doen of om er bij te horen of whateva
    ik deed het omdat ik verliefd op hem ben
    niet zomaar -_-
    want dit draait heel erg uit ..


    -

    Sirena schreef:
    (...)
    nee trots ben ik er niet op maar ik dacht ik zal deze vraag
    maar stellen anders zit ik er tog maar heel de dag mee in men hoofd dus ....

    De intelligentie gaat ook omlaag bij elke beurt, zo blijkt. Je weet dat je lullige (no pun intended) opmerkingen krijgt, -sowieso van mij, aangezien de jeugd zo ignorant is-, en het is niet zomaar een vraag die je stelt. Het is either aandachttrekken of pronken met het feit dat je maagdenvlies op iemand's bed ligt.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sirena schreef:
    Lol mensen voor de duidelijkheid , Ik deed het niet om stoer te doen of om er bij te horen of whateva
    ik deed het omdat ik verliefd op hem ben
    niet zomaar -_-
    want dit draait heel erg uit ..


    Maar als je verteld klink je alsof je erover verteld om stoer te doen :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Sirena schreef:
    Lol mensen voor de duidelijkheid , Ik deed het niet om stoer te doen of om er bij te horen of whateva
    ik deed het omdat ik verliefd op hem ben
    niet zomaar -_-
    want dit draait heel erg uit ..


    holang kende je die gast? Een maand?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    BEARD schreef:
    (...)
    De intelligentie gaat ook omlaag bij elke beurt, zo blijkt. Je weet dat je lullige (no pun intended) opmerkingen krijgt, -sowieso van mij, aangezien de jeugd zo ignorant is-, en het is niet zomaar een vraag die je stelt. Het is either aandachttrekken of pronken met het feit dat je maagdenvlies op iemand's bed ligt.
    (no_chears)


    Of gewoon een serieuze vraag, dat kan ook.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jesssie schreef:
    Ik was 14. Met een jongen waar ik toen helemaal weg van was.. Maar nu haat ik hem enzeu, we zijn nogal pijnlijk uit elkaar gegaan + alles erna. Maar tóen wilde ik het met hem en heb er daarom nu geen spijt van.
    Het ligt er maar net aan of je er klaar voor bent of niet (en sowieso vind ik seks niet zo'n big deal.)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BEARD schreef:
    (...)
    De intelligentie gaat ook omlaag bij elke beurt, zo blijkt. Je weet dat je lullige (no pun intended) opmerkingen krijgt, -sowieso van mij, aangezien de jeugd zo ignorant is-, en het is niet zomaar een vraag die je stelt. Het is either aandachttrekken of pronken met het feit dat je maagdenvlies op iemand's bed ligt.
    (no_chears)


    Komt nog bij dat ze best weet dat het niet helemaal normaal is, omdat ze de enige van haar vriendinnen en klas was. En de gemiddelde eerste keer leeftijd ligt in nederland nog steeds op 16.7 jaar (hoewel ik niet weet of ze dat precies weet, maar ongeveer weten lijkt me toch best wel logisch, sowieso weten dat 14 erg jong is)


    quidquid excusatio prandium pro

    BEARD schreef:
    (...)
    De intelligentie gaat ook omlaag bij elke beurt, zo blijkt. Je weet dat je lullige (no pun intended) opmerkingen krijgt, -sowieso van mij, aangezien de jeugd zo ignorant is-, en het is niet zomaar een vraag die je stelt. Het is either aandachttrekken of pronken met het feit dat je maagdenvlies op iemand's bed ligt.
    (no_chears)

    agree


    Cool, neat, swell -Cry

    Padalecki schreef:
    Ik vind dat erg vroeg.


    count the blessings

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Maar als je verteld klink je alsof je erover verteld om stoer te doen :P

    dingen zijn soms niet zo als het lijkt


    -

    NurseJoy schreef:
    (...)

    holang kende je die gast? Een maand?


    Da's een jaar in ponytijd! D:


    quidquid excusatio prandium pro