• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Sirena schreef:
    (...)
    tjah ... ik ben zelf ook niet goed meermee met wat hier alle;aal gschreven word het word echt ingewikkeld :S
    Maar stel je nu eens in mijn plaats
    . je kent een jongen al jaren , na lange tijd verliefd zijn op hem gaan jullie eindelijk samen , je bent dan een maand samen en voelt je er allebij klaar voor ....


    Uit mijn vorige post:

    Ik ben hevig verliefd op een hele goeie vriendin van me, maar als we plotseling een relatie zouden krijgen zou het me echt niet lukken om in een keer volledig te switchen naar vriendje en binnen en maand met haar te sexen D:

    It always scares me when people do manage to do that (cat)


    Oftewel: Ik kan me volkomen NIET inleven in wat jij zegt. En ik ben een jongen, die zogenaamd alleen denkt met zijn onderste hersenen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Ik vindt het eng daardoor D:
    Ik ben hevig verliefd op een hele goeie vriendin van me, maar als we plotseling een relatie zouden krijgen zou het me echt niet lukken om in een keer volledig te switchen naar vriendje en binnen en maand met haar te sexen D:

    It always scares me when people do manage to do that (cat)

    agree
    ik ken een jonge nu al 3 jaar als vriend
    en ik begin gevoelens voor hem te krijgen maar dat betekend niet dat ik volgende maand in zijn bed lig


    Cool, neat, swell -Cry

    Sirena schreef:
    (...)
    tjah ... ik ben zelf ook niet goed meermee met wat hier alle;aal gschreven word het word echt ingewikkeld :S
    Maar stel je nu eens in mijn plaats
    . je kent een jongen al jaren , na lange tijd verliefd zijn op hem gaan jullie eindelijk samen , je bent dan een maand samen en voelt je er allebij klaar voor ....

    Het maakt niet uit hoe lang je hem kent of verliefd op hem bent. Het maakt uit hoe lang jullie relatie is. Je zegt het zelf je bent VERLIEFD op hem, he HOUD niet van hem. Houden van is de basis van seks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oublier schreef:
    (...)
    agree
    ik ken een jonge nu al 3 jaar als vriend
    en ik begin gevoelens voor hem te krijgen maar dat betekend niet dat ik volgende maand in zijn bed lig

    zo is het ook allemaal niet bedoeld eeh ik ben geen slet lol


    -

    Sirena schreef:
    (...)
    zo is het ook allemaal niet bedoeld eeh ik ben geen slet lol


    *kuchkuch*


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol, toen ik nog 14 was, hield ik me met hele andere dingen bezig dan seks.
    -stamt nog uit de 'oudere' generatie-

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sirena schreef:
    (...)
    zo is het ook allemaal niet bedoeld eeh ik ben geen slet lol



    Uhm...


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sirena schreef:
    (...)
    zo is het ook allemaal niet bedoeld eeh ik ben geen slet lol


    Je zoent met mensen voor de lol en je hebt al sex met een jongen waar je een maand een raltie mee hebt terwijl je 14 bent.

    Are you sure?

    Sorry, maar ik vind dat je je moet realizeren dat je niet binnen een maand kan weten of hij van je houd en jij van hem. Zulke dingen kost tijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Storytime schreef:
    (...)
    Het maakt niet uit hoe lang je hem kent of verliefd op hem bent. Het maakt uit hoe lang jullie relatie is. Je zegt het zelf je bent VERLIEFD op hem, he HOUD niet van hem. Houden van is de basis van seks.

    maar ik hou wel van hem :O(huil)


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)

    *kuchkuch*

    -coughs even louder-

    Sorry chick, maar je 'houdt' van deze gast. Liefde maakt blind, en waarschijnlijk is je vriend een mooiboy die OF zijn ziektes af wil geven aan jou, OF gewoon iemand zoekt waarmee hij kan batsen. Zonder liefde. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmm. Weet je. Ik zou persoonlijk ook niet zoveel waarde hechten aan de duur van mijn relatie hoor. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Je zoent met mensen voor de lol en je hebt al sex met een jongen waar je een maand een raltie mee hebt terwijl je 14 bent.

    Are you sure?

    Sorry, maar ik vind dat je je moet realizeren dat je niet binnen een maand kan weten of hij van je houd en jij van hem. Zulke dingen kost tijd.

    Couldn't agree more


    Cool, neat, swell -Cry

    Sirena schreef:
    (...)
    maar ik hou wel van hem :O(huil)


    Dat kun je neit weten als je net een maand samen bent.
    Relaties kosten tijd, en dat is meer dan een maandje.

    Je bent Verliefd.
    Dat is anders dan houden van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sirena schreef:
    (...)
    maar ik hou wel van hem :O(huil)


    ... *facepalm*



    Daar is het veeeeeeeeeel te snel voor om dat te weten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind je veel te jong.
    Nu is het nog 14 binnen 2 jaar gaat het normaal zijn dat je op je 12de al seks hebt gehad.En daarna je 10 en dan je 8 enzo verder dat het uitkomt dat als je geboren bent direct seks moet hebben.

    Let niet op het bovenste stukje

    Ik vind 14 te vroeg.
    Hoe oud is je vriend trouwens?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"