• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Padalecki schreef:
    Ik vind dat erg vroeg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, het is wel wat vroeg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben ik nou serieus degene die zich afvraagt wáárom een docent dat gaat vragen?

    En het maakt mij niet uit, je moet het zelf verzinnen.


    Destroy what destroys you.

    ...

    Ja. Persoonlijk vind ik dat veel te vroeg.
    holy shit, het word steeds erger.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amused schreef:
    Ja, ik vind dat heel vroeg. Ik denk niet dat je op je 14de daar al klaar voor kunt zijn.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Padalecki schreef:
    Ik vind dat erg vroeg.


    comfort in c h a o s

    HeyApple schreef:
    Daar had ik het een week geleden met zo'n jongen over.


    Firm believer of all that is magic

    I can't imagine.. Whatever, zolang je er geen spijt van hebt en het veilig doet, lijkt het mij geen probleem. Ik ben zelf ook 14 en stel ik had een vriendje en we zouden er allebei klaar voor zijn, dan.. Why not?? Ik zou er btw ook niet over liegen, hoewel ik wel ff ergens zoiets zou hebben van: WTF waarom steek ik eigenlijk mn hand in de lucht, wat gaat die leraar dat aan. wss verwacht die leraar ook niet dat iemand het al gedaan had

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 20:23 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    wat ik me afvraag; heb je geen spijt?
    ik bedoel, ik vind niet dat je zoiet kan beslissen op zo een jonge leeftijd
    maar dat is mijn mening


    Cool, neat, swell -Cry

    Mijn vriendin had op der 13 sex gehad & der droom is dat ze op haar 19 een moeder word O.o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dilemma schreef:
    Ben ik nou serieus degene die zich afvraagt wáárom een docent dat gaat vragen?

    Nee, ik ook.

    Ontopic; achja, ik weet het niet. Ik was 15, maar wel bijna 16, dusja. 14 is wel redelijk vroeg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee dat is niet abnormaal.

    Ik ben ook geen maagd meer en ik ben 15.

    Ik vind 14 wel vroeg maar als jij en je vriend er klaar voor waren.
    Maar ik zou het nooit doen.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Yarilo schreef:
    Ik was er ook zo vroeg bij, maar nog steeds vind ik het jong en vrij dom. Ook van mezelf. Heb er geen spijt van, maar ik verklaar mezelf zo nu en dan (vooral nu ik ouder ben) er wel gek voor.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Padalecki schreef:
    Ik vind dat erg vroeg.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John