• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    Ik wil jullie nog wel eens zien als je constant onder druk staat om het perfecte popidool te spelen. Hou toch op met zeiken, serieus daar bereik je hélemaal niks mee. :W


    -

    Hastings schreef:
    (...)
    Hij zoent d'r zoveel hij wilt, i don't give a fuck. Maar Pattie was er niet, hij gedroeg zich arrogant, hij bedankte z'n fans niet, z'n crew niet, z'n familie niet en hij had een stomme speelgoed slang, aandacht pretty much? Daar kan ik dus gewoon niet tegen.


    Die slang was toch echt?


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Maar Pattie is er de laatste tijd helemaal niet meer. ):




    Indd ik zie hem zo al zeggen:
    Bedankt mama toen je me steunde toen ik een klootzak was.
    Een jongen die denkt dat alle meiden hem leuk vonden, ben ik
    Sorry, fans dat ik een klootzak was en jullie niet bedankte


    Ik vind het een schande dat hij zijn moeder niet heeft bedankt of zelfs zijn fans


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ik zei alleen maar, wat er op twitter werd gezegd hoor. Doe normaal. En het is volgens mij een kleine moeite om ook je familie & crew te bedanken, wat hij ook niet deed.


    Het ergste vind ik nog dat hij zijn opa en Pattie niet bedankte.

    Zelfs Usher niet.

    Genius schreef:
    Ik wil jullie nog wel eens zien als je constant onder druk staat om het perfecte popidool te spelen. Hou toch op met zeiken, serieus daar bereik je hélemaal niks mee. :W


    We hebben er gewoon een gesprek over. (:


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ik zei alleen maar, wat er op twitter werd gezegd hoor. Doe normaal. En het is volgens mij een kleine moeite om ook je familie & crew te bedanken, wat hij ook niet deed.
    Hij bedankt toch wie hij wilt. Tokio Hotel heeft ook eens enkel zijn fans bedankt en niemand anders, geen familie, geen crew enkel fans. Niemand maakte er een probleem van. En nu Justin zijn crew en familie en dergelijke niet bedankt is het drama, drama, drama.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Die slang was toch echt?

    Ik zie overal op twitter&Tumblr staan dat ie zich aanstelt met een speelgoed slang dus..

    Hastings schreef:
    (...)
    Ik zie overal op twitter&Tumblr staan dat ie zich aanstelt met een speelgoed slang dus..


    Het bewoog echt als een echte slang hoor haha xd.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    We hebben er gewoon een gesprek over. (:

    Een gesprek wat nergens op slaat ja (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Ik wil jullie nog wel eens zien als je constant onder druk staat om het perfecte popidool te spelen. Hou toch op met zeiken, serieus daar bereik je hélemaal niks mee. :W




    Jeez we zeggen toch niet dat we het beter zouden doen?
    We praten er enkel over


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hastings schreef:
    (...)
    Ik zie overal op twitter&Tumblr staan dat ie zich aanstelt met een speelgoed slang dus..
    Omdat Twitter en Tumblr het zegt, is het daarvoor toch niet waar. Als ik nu zeg dat ie gisteren seks heeft gehad is dat daarom waar? Nee toch. Selena trok haar wel weg van die slang, dus hij kan even goed echt zijn. Ik kan het niet bevestigen, maar Twitter en Tumblr zijn echt geen goeie bronnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hij bedankt toch wie hij wilt. Tokio Hotel heeft ook eens enkel zijn fans bedankt en niemand anders, geen familie, geen crew enkel fans. Niemand maakte er een probleem van. En nu Justin zijn crew en familie en dergelijke niet bedankt is het drama, drama, drama.


    Hij bedankte god. Hij bedankt ALTIJD zijn familie en crew. Iets wat ik niet meer dan normaal vind. Het is geen drama, we hebben er gewoon een gesprek over. Kan je het neit waarderen, ga dan m'n topic uit.


    To infinity and beyond •

    Passerby schreef:
    (...)Hij bedankt toch wie hij wilt. Tokio Hotel heeft ook eens enkel zijn fans bedankt en niemand anders, geen familie, geen crew enkel fans. Niemand maakte er een probleem van. En nu Justin zijn crew en familie en dergelijke niet bedankt is het drama, drama, drama.

    Omdat het Justins fans zijn die hem zeg maar zoveel hits gaven op youtube waardoor Scooter hem ontdekte, hij is zowat de meest beroemde tienerjongen op aarde door zijn fans. Zonder ons zou hij nu ergens thuis in Stratford weet ik veel wat aan het doen zijn, dus vond ik dat er wel een klein bedankje af kon.

    Genius schreef:
    (...)
    Een gesprek wat nergens op slaat ja (bloos)


    Hou toch op....

    Hastings schreef:
    (...)
    Omdat het Justins fans zijn die hem zeg maar zoveel hits gaven op youtube waardoor Scooter hem ontdekte, hij is zowat de meest beroemde tienerjongen op aarde door zijn fans. Zonder ons zou hij nu ergens thuis in Stratford weet ik veel wat aan het doen zijn, dus vond ik dat er wel een klein bedankje af kon.


    Precies!