• Ik ken het niet zo goed, en de meeste mensen zeggen dat het heel leuk is? En wat moet je computer nodig hebben om het te spelen want ik denk niet dat die van mij voldoet aan de 'eisen' XD


    All I wanna do is lose control

    Weet ik niet.
    Ik speel sims op facebook.Daar heb je niks voor nodig.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Goh. Je maakt een gezin en speelt ermee, haha :'D Je kan kiezen wat je ermee doet; gezin maken, carrière uitbouwen, laten doodgaan...
    Er is best wel veel nodig om het te spelen, maar dat staat op de achterkant van de doos. Ik zal eens kijken wat er bij mij allemaal opstaat (:


    Never run out of reasons to smile...

    Torchic schreef:
    Goh. Je maakt een gezin en speelt ermee, haha :'D Je kan kiezen wat je ermee doet; gezin maken, carrière uitbouwen, laten doodgaan...
    Er is best wel veel nodig om het te spelen, maar dat staat op de achterkant van de doos. Ik zal eens kijken wat er bij mij allemaal opstaat (:


    Bedankt :)


    All I wanna do is lose control

    Ik speel sims op facebook. -gratis-

    Je kan sims ook op je mobiel spelen -kan gratis zijn-
    Je kan sims ook op een ds enzo -moet je het spel kopen-

    Je kan het ook op een computer/laptop spelen -moet je het spel kopen-


    (Be)lieve in (you)rself

    WAt voor computer heb je? Denk dat je sims 1 sowieso kunt spelen, sims 2 misschien en misschien ook sims 3. Moet je ff zeggen wat voor merk laptop je hebt (als je een laptop hebt) En anders welke grafische kaart en processor je hebt


    quidquid excusatio prandium pro

    ik vond het ooit leuk, nu niet meer


    Don't dream your life, but live your dream!

    Systeemvereisten voor sims 3;
    PC O5: Windows XP of Windows Vista
    CPU: (XP) 2,0 GHz P4 processor of gelijkwaardig; (Vista) 2,4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
    RAM: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1,5 GB RAM
    Harde schijf: Ten minste 1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
    Video: 125 MB videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0

    MAC OS: Mac OS X 10.5.7 Leopard of beter
    CPU: Intel Core Duo Processor
    RAM: 2 GB
    Harde schijf: Ten minste 1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
    Video: ATI X 1600 of Nvidia 7300 GT met 128 MB aan Video RAM, of Intel Integrated GMA X3100


    Vooral video is belangrijk, als je dat niet hebt, kan je het spel niet spelen (:


    Never run out of reasons to smile...

    DeSlenderman schreef:
    WAt voor computer heb je? Denk dat je sims 1 sowieso kunt spelen, sims 2 misschien en misschien ook sims 3. Moet je ff zeggen wat voor merk laptop je hebt (als je een laptop hebt) En anders welke grafische kaart en processor je hebt


    Euhm... Dat is dus allemaal Chinees voor mij XD
    Het enige dat ik weet is dat ik een Accer heb, En een Windows XP XD

    (Jha, ik heb geen leven)


    All I wanna do is lose control

    ehmm, wat die andere zeggen (A)
    Maar het is wel het leukste om te kopen (Sims 3 is heel leuk)
    En koop wel eerst gewone sims voor je de uitbreidingspakketten koopt.
    x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Of je kan natuurlijk op facebook spelen... (the sims social) of op de wii op ps of zo maar die zijn nog altijd niet zo goed als de echte sims op de pc...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als je windows xp hebt, kan je heus wel sims2 spelen.


    They fell in love, didn't they?

    Torchic schreef:
    Systeemvereisten voor sims 3;
    PC O5: Windows XP of Windows Vista
    CPU: (XP) 2,0 GHz P4 processor of gelijkwaardig; (Vista) 2,4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
    RAM: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1,5 GB RAM
    Harde schijf: Ten minste 1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
    Video: 125 MB videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0

    MAC OS: Mac OS X 10.5.7 Leopard of beter
    CPU: Intel Core Duo Processor
    RAM: 2 GB
    Harde schijf: Ten minste 1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
    Video: ATI X 1600 of Nvidia 7300 GT met 128 MB aan Video RAM, of Intel Integrated GMA X3100


    Vooral video is belangrijk, als je dat niet hebt, kan je het spel niet spelen (:

    Dat ^^


    I love you Tim

    Torchic schreef:
    Systeemvereisten voor sims 3;
    PC O5: Windows XP of Windows Vista
    CPU: (XP) 2,0 GHz P4 processor of gelijkwaardig; (Vista) 2,4 GHz P4 processor of gelijkwaardig
    RAM: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1,5 GB RAM
    Harde schijf: Ten minste 1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
    Video: 125 MB videokaart met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0

    MAC OS: Mac OS X 10.5.7 Leopard of beter
    CPU: Intel Core Duo Processor
    RAM: 2 GB
    Harde schijf: Ten minste 1 GB vrije ruimte op de harde schijf met minstens 1 GB aanvullende ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
    Video: ATI X 1600 of Nvidia 7300 GT met 128 MB aan Video RAM, of Intel Integrated GMA X3100


    Vooral video is belangrijk, als je dat niet hebt, kan je het spel niet spelen (:


    Echt superbedankt! Het was vooral die video waar ik me zoren om maakte, ik ben nog maar een noob in al die coputerdingen, kan ik misschien ergens zien of ik genoeg video-dinges heb?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 23:06 ]


    All I wanna do is lose control

    Castle schreef:
    (...)

    Echt superbedankt! Het was vooral die video waar ik me zoren om maakte, ik ben nog maar een noob in al die coputerdingen, kan ik misschien ergens zien of ik genoeg viedoe-dinges heb?


    For the love of god, what's it with all these people today D:

    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

    type in "the sims 3", or search for it in the dropbox. Click can you run it, and it will tell you if you can run it.


    quidquid excusatio prandium pro

    Castle schreef:
    (...)

    Echt superbedankt! Het was vooral die video waar ik me zoren om maakte, ik ben nog maar een noob in al die coputerdingen, kan ik misschien ergens zien of ik genoeg video-dinges heb?

    Normaal is dat een aparte kaart en zou je daar een doos van moeten hebben. Daar staat dat wel op.
    Vraag het anders eens aan een broer/vader/nonkel/iemandanders...


    Never run out of reasons to smile...