• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Hij bedankte god. Hij bedankt ALTIJD zijn familie en crew. Iets wat ik niet meer dan normaal vind. Het is geen drama, we hebben er gewoon een gesprek over. Kan je het neit waarderen, ga dan m'n topic uit.


    Amen...

    Passerby schreef:
    (...)Omdat Twitter en Tumblr het zegt, is het daarvoor toch niet waar. Als ik nu zeg dat ie gisteren seks heeft gehad is dat daarom waar? Nee toch. Selena trok haar wel weg van die slang, dus hij kan even goed echt zijn. Ik kan het niet bevestigen, maar Twitter en Tumblr zijn echt geen goeie bronnen.

    Het gaat over een slàng!? Dan nog, speelgoed of niet, het is aanstellerij.

    Kom op mensen, laat Justin lekker zelf weten wat hij doet. Je weet het hele verhaal toch niet? ^^ Nutteloosheid!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hastings schreef:
    (...)
    Omdat het Justins fans zijn die hem zeg maar zoveel hits gaven op youtube waardoor Scooter hem ontdekte, hij is zowat de meest beroemde tienerjongen op aarde door zijn fans. Zonder ons zou hij nu ergens thuis in Stratford weet ik veel wat aan het doen zijn, dus vond ik dat er wel een klein bedankje af kon.
    Bij iedere artiest zorgen de fans er voor als ze een award winnen en als hij nu iets had van neh deze keer wil ik enkel die en die bedanken en that's it, dan is het maar zo, jullie hoeven toch niet te zeggen wie ie wel of niet hoort te bedanken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Bij iedere artiest zorgen de fans er voor als ze een award winnen en als hij nu iets had van neh deze keer wil ik enkel die en die bedanken en that's it, dan is het maar zo, jullie hoeven toch niet te zeggen wie ie wel of niet hoort te bedanken.

    Dat is in mijn ogen gewoon onrespectvol tegenover je fans. Lady Gaga is al even beroemd en ze bedankt d'r 'monsters' ook, iedereen op de VMA's bedankte zijn of haar fans.

    Waarom gaan jullie helemaal over die relatie van twee kindsterretjes speculeren? Damn, wat erg. :W


    ars moriendi

    Hastings schreef:
    (...)
    Dat is in mijn ogen gewoon onrespectvol tegenover je fans. Lady Gaga is al even beroemd en ze bedankt d'r 'monsters' ook, iedereen op de VMA's bedankte zijn of haar fans.


    Of familie & Crew.


    To infinity and beyond •

    Meddows schreef:
    Waarom gaan jullie helemaal over die relatie van twee kindsterretjes speculeren? Damn, wat erg. :W

    Het gaat niet over de relatie van Justin en Selena.

    Hale schreef:
    (...)

    Hou toch op....

    Hahahahahahahha. Nee (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahahahahahahha. Nee (bloos)


    Nee blijf maar doorgaan,

    We hadden het alleen maar over iets wat ons bezig houd.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee blijf maar doorgaan,

    We hadden het alleen maar over iets wat ons bezig houd.

    En ik zeg enkel mijn mening erover, kan ik er wat aan doen dat jullie gelijk zo idioot terug reageren :W


    -

    Hastings schreef:
    (...)
    Het gaat niet over de relatie van Justin en Selena.

    That just made no sense. (no_chears)


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    That just made no sense. (no_chears)

    Uh? Je zegt iets over de relatie van twee kindsterretjes waar we ons druk over maken, dus zeg ik gewoon dat het daar niet om gaat? DOES make sense.

    Hastings schreef:
    (...)
    Uh? Je zegt iets over de relatie van twee kindsterretjes waar we ons druk over maken, dus zeg ik gewoon dat het daar niet om gaat? DOES make sense.

    Gast.. --':
    Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
    Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Nu zijn ze aant neuten dat hij hen niet bedankt heeft maar wel tijd had om dr te kussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?