• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    (...)

    oh je bedoelt Cameron van the All Star weekend? Ja daar heb ik ook zo mijn vermoedens over.


    Ik hoop voor haar dat dat een grapje is...

    Anders leeft ze niet lang meer.

    Uneventful schreef:
    Ooit komen jullie en ik erachter dat er meer dingen achter die publiciteitsstunt zit, bijvoorbeeld dat één van hun lijd aan een ziekte waarmee ze nog maar een jaar ofzo hebben. En dan gaan jullie één voor één kapot bij het gevoel dat jullie slechte dingen achter hun rug hebben gezegd. En who cares als Justin zijn fans niet heeft bedankt, het mag dan wel zo zijn dat hij nergens was zonder hun, maar wie weet had hij wel een slechte dag? Misschien pushte Selena hem naar iets, misschien is er iets met zijn familie leden waardoor zijn moeder niet kon komen? En ga nou niet zeggen van dat anders de media en pers of weetikveel één of andere rotzooi dat zou zien en zou vertellen, waardoor iedereen het wist, maar je weet nooit wat achter een situatie zit. So don't judge people by the cover. Just Sayin'. Negatief commentaar hierop zijn welkom.
    _O__O__O_
    Prachtig verwoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hastings schreef:
    (...)
    Omdat het Justins fans zijn die hem zeg maar zoveel hits gaven op youtube waardoor Scooter hem ontdekte, hij is zowat de meest beroemde tienerjongen op aarde door zijn fans. Zonder ons zou hij nu ergens thuis in Stratford weet ik veel wat aan het doen zijn, dus vond ik dat er wel een klein bedankje af kon.

    Omg dat geldt voor elke artiest.

    Godric schreef:
    (...)

    Hmm je weet het niet, en Justin met Jasmine dan, hij ging ruzie maken met het vriendje van Jasmine, haha net een soap. ;$.


    Uhm over Jasmine en Justin geloof ik niets, want Jelena was aan het daten toen jasmine en hij nog hadden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    stiekem lig ik echt toe met jullie reacties, waarin jullie het voor biebs opnemen of selly bedreigen of weet ik veel wat. Hi-là-risch gwn hoe iemand zo extreem fan kan zijn van iemand :'D nouja, das mijn humor toch ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Snorlax schreef:
    stiekem lig ik echt toe met jullie reacties, waarin jullie het voor biebs opnemen of selly bedreigen of weet ik veel wat. Hi-là-risch gwn hoe iemand zo extreem fan kan zijn van iemand :'D nouja, das mijn humor toch ^^


    Als je dit al grappig vind moet je eens een dag bij ons thuis zijn, je hoort 24/7 iets uit de mond van mijn zusje die Jelena verdedigd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Snorlax schreef:
    stiekem lig ik echt toe met jullie reacties, waarin jullie het voor biebs opnemen of selly bedreigen of weet ik veel wat. Hi-là-risch gwn hoe iemand zo extreem fan kan zijn van iemand :'D nouja, das mijn humor toch ^^


    ^ Zie hier de reden waarom ik deze topics lees.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Snorlax schreef:
    stiekem lig ik echt toe met jullie reacties, waarin jullie het voor biebs opnemen of selly bedreigen of weet ik veel wat. Hi-là-risch gwn hoe iemand zo extreem fan kan zijn van iemand :'D nouja, das mijn humor toch ^^

    Idd, puur amusement. Maar volgensmij heeft het niet echt meer met fanzijn te maken. Dit word gewoon obsessief omdat heel veel "Beliebers" blijkbaar menen kans te maken ofzo? :')


    ars moriendi

    PureObsessed schreef:
    Hahaha!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het is niet grappig om Sel te beledigen of Jus.
    Maar oké Hale als je online bent kan ik je een pb sturen?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Het is niet grappig om Sel te beledigen of Jus.
    Maar oké Hale als je online bent kan ik je een pb sturen?


    Tuurlijk.


    eh, ze duwt hem helemaal niet weg, ze had het gewoon niet verwacht. & kijk hoe ze lachen, dat is echt niet fake. & over haar outfit; wij vinden het nog altijd stukken beter dan Nicki Minaj.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:

    eh, ze duwt hem helemaal niet weg, ze had het gewoon niet verwacht. & kijk hoe ze lachen, dat is echt niet fake. & over haar outfit; wij vinden het nog altijd stukken beter dan Nicki Minaj.


    lol het is eigenlijk nog best schattig
    +ben ik de enige die Selena's jurk wel mooi vond? :x


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    lol het is eigenlijk nog best schattig
    +ben ik de enige die Selena's jurk wel mooi vond? :x




    Nee ik vind hem ook erg mooii


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Moriarty schreef:
    (...)

    lol het is eigenlijk nog best schattig
    +ben ik de enige die Selena's jurk wel mooi vond? :x
    Tuurlijk is het schattig ik rebloggede het zelf op Tumblr omdat ik het zo cute vind (en ik ben totaal geen fan van bieber), daarom dat ik het niet begreep waarom er zo'n drama over werd gemaakt, net over het feit dat hij alleen god en jezus bedankte.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?