• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Dit was niet de enige keer hoor (: Maar ze had ook heel anders kunnen reageren. (:



    Da's wel waar. Miss hebben ze relatie-problemen ik bedoel ze zijn maar mensen als ons


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Fuck. Ik was gewoon in slaap gevallen en kon het dus niet kijken --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Da's wel waar. Miss hebben ze relatie-problemen ik bedoel ze zijn maar mensen als ons


    Dat weet ik (: Maar toch. Het is niet echt leuk als je Justin de hele tijd chago ziet en dat hij niet eens lachte toen hij z'n award won.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Dat weet ik (: Maar toch. Het is niet echt leuk als je Justin de hele tijd chago ziet en dat hij niet eens lachte toen hij z'n award won.




    Dat is wel waar. Hij was erg chagarijnig en bij zijn bedank-speech bedankte hij alleen god niet zijn fans of Selena. Dus ik denk relatie-problemen.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)



    Dat is wel waar. Hij was erg chagarijnig en bij zijn bedank-speech bedankte hij alleen god niet zijn fans of Selena. Dus ik denk relatie-problemen.


    Ja klopt. Hij zei via twitter dat hij het vergeten was, maar ja. Ik heb geen idee. Ik vond het wel heel sneu voor hem.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ja klopt. Hij zei via twitter dat hij het vergeten was, maar ja. Ik heb geen idee. Ik vond het wel heel sneu voor hem.



    Ja. Maar ik geloof niet echt dat hij het 'vergeten' is.
    Ik heb het gekeken en opgenomen dus ik ga het zo weer overnieuw kijken en ik zet het op stop als Selena Justin een duwtje geeft. Ik wil gewoon die gezichtsuitdrukkingen beter zien.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Dit was niet de enige keer hoor (: Maar ze had ook heel anders kunnen reageren. (:
    Komaan zeg. Zoals jullie bezig zijn is het net of ze hem van een clif duwde. Ooit van een plagerig duwtje gehoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Komaan zeg. Zoals jullie bezig zijn is het net of ze hem van een clif duwde. Ooit van een plagerig duwtje gehoord.



    Dit was niet het enige. (:


    To infinity and beyond •

    Passerby schreef:
    (...)Komaan zeg. Zoals jullie bezig zijn is het net of ze hem van een clif duwde. Ooit van een plagerig duwtje gehoord.





    Yup, maar ik wil die gezichtsuitdrukkingen zien of het wel echt 'plagerig' bedoelt is.
    En zo zijn we niet bezig mag een mens niet gewoon weten of het echt wel plagerig is bedoelt?
    Als je het irritant vindt just ignore and i will do something to make it less anoyant.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik zal even eerlijk zijn.

    Ik weet niet wat ik er van moet denken.

    Ik heb hun relatie eindelijk geaccepteerd maar ik vertrouw selena voor geen meter meer.

    Oke guys. JULLIE ZIJN TÉ ERG. DAMN. Als mijn vriendje mij zou zoenen als ik ergens mee bezig ben zou ik hem ook wegduwen zoals zij. Eerst plagerig, maar komaan zeg als hij het vaker doet zou ik ook geirriteerd raken en ja dus. Elk normaal mens kan dat doen.


    SLOAN.

    Hale schreef:
    Ik zal even eerlijk zijn.

    Ik weet niet wat ik er van moet denken.

    Ik heb hun relatie eindelijk geaccepteerd maar ik vertrouw selena voor geen meter meer.




    Ik vertrouw Selena wel, maar ik sta echt gewoon op het puntje om haar minder te vertrouwen. Maar Justin vertrouw ik ook niet echt meer.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Passerby schreef:
    (...)Komaan zeg. Zoals jullie bezig zijn is het net of ze hem van een clif duwde. Ooit van een plagerig duwtje gehoord.



    Ok dit kan ik wel begrijpen.

    Ze is bezig met presenteren en dan ga je elkaar niet uigebreid zoenen.

    Maar waarom was Justin dan zo Chaggi bezig?

    Hale schreef:
    (...)

    Ok dit kan ik wel begrijpen.

    Ze is bezig met presenteren en dan ga je elkaar niet uigebreid zoenen.

    Maar waarom was Justin dan zo Chaggi bezig?


    Geen idee. Hij zat de hele tijd nors voor zich uit te kijken. Klapte om niets en lachte om niets. Zelfs niet toen hij zijn award won & de speech gaf.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 13:59 ]


    To infinity and beyond •

    ZivaDavid schreef:
    (...)



    Ik vertrouw Selena wel, maar ik sta echt gewoon op het puntje om haar minder te vertrouwen. Maar Justin vertrouw ik ook niet echt meer.


    Ja ik dus ook.

    En inderdaad Justin maakt het me ook niet gemakkelijk om hem te vertrouwen...