• Zoals ik in dit topic al liet weten, ben ik net terug van vakantie. Altijd neem ik een boek mee tijdens het reizen, dus dit keer opnieuw. En man, dat was een goed boek. In 5 dagen uit, op mijn gemakje. [kom niet zeuren van: Dat is niet snel, ik kan een boek uit in een dag. Voor mij is het snel, en zeker als je weet dat ik echt niet zomaar over de zinnen ga maar het effectief lees en elk bijvoeglijk naamwoord navraag. & You know, je bent op vakantie en je hebt ook andere dingen te doen dan lezen he. :Y)] Oke, dus. Het boek.
    # Titel: Schitterend Kwaad
    # Auteur: Rebecca James
    # Cover:


    # Aantal bladzijden: 285 pagina's
    # Over het boek: Het gaat over een meisje, Katherine, dat ooit ervaren heeft hoe haar zusje is vermoord. Zij was erbij. Verantwoordelijk. Elk hoofdstuk verspringt van tijd en situatie. Er zijn 3 periodes die zich afwisselen. Beter uitgelegd: In het ene hoofdstuk is ze 16, dit is de dag van de moord. In een ander gedeelte is ze 18, ze heeft veel vrienden en maakt plezier. De derde situatie komt iets overdonderend over, want meteen word je ervan op de hoogte gehouden dat ze een dochtertje heeft. Dan is ze 23 meen ik me te herinneren. In de loop van het verhaal kom je steeds meer te weten. De vader van haar dochtertje, Sarah, is dood. Je vraagt je tijdens het lezen veel dingen af. Wie is die vader? Hoe ging hij dood? En alle vragen worden beantwoord als je verder leest. Echt prachtig hoe je alles zo makkelijk snapt terwijl het toch zo ingewikkeld is. Ik zat echt in het verhaal, en ik kan niet beschrijven hoe mooi het was.

    Dus, ik raad je het aan. Wie heeft het boek al gelezen? Wat vond je ervan? Wat is jouw mooiste boek?
    Ik ben benieuwd, :9~

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 18:39 ]

    Koorts van Larie Halse Anderson is heel mooi, vind ik dan (: Ik had hem in een kleine twee uur uit, maar af en toe is ie wel niet goed vertaalt.


    comfort in c h a o s

    /foutje

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 18:39 ]

    Heb ik ook nog niet lang geleden (twee weken geleden ongeveer) gelezen en het is inderdaad een prachtig boek, maar nog niet het mooiste dat ik ooit gelezen heb.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Hmmm, die ga ik ook nog wel even lezen denk ik (: is het een jeugd od volwassene boek?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga vandaag naar de bib. Ik ga hem dus zeker zoeken c:
    Mijn lievelings boek is : De worden van zijn vingers.
    Ik heb hem al ik-weet-niet-hoeveel-keer gelezen en ik wil het opnieuw ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Taize schreef:
    Hmmm, die ga ik ook nog wel even lezen denk ik (: is het een jeugd od volwassene boek?

    Eigenlijk heb ik geen idee. Ik raad hem iedereen aan, haha. Maar er staat niet echt een leeftijd op.. Ik zal even googlen.

    Google zegt 15+ :Y)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 12:37 ]

    Amyntas schreef:
    (...)
    Eigenlijk heb ik geen idee. Ik raad hem iedereen aan, haha. Maar er staat niet echt een leeftijd op.. Ik zal even googlen.

    Google zegt 15+ :Y)

    Okee, dankje.
    Ik zal even kijken of mijn bieb het heeft (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    @ Grover & Taize:
    Als jullie hem hebben gelezen, laat me weten hoe hij was. (:

    Bella Donna van Annejoke Smids

    Die heb ik gelezen en die is vet mooi (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 12:46 ]


    26 - 02 - '16

    Helemaal mee eens, Schitterend Kwaad is een prachtig boek (H)


    Plus Que Ma Propre Vie <3

    Ik vind Wittand echt een mooi boek, al heb ik geen idee meer waar die precies over gaat. In ieder geval over een Sleehond die opgenomen word bij de Wolven, en die dan bij de indianen komt, en later word gebruikt als vechthond, dan gaat die weer vrij in het wild, krijgt die een partner, enzo, maar dan vind hij weer een eigenaar, en dan gaan ze samen door allerlei dingen heen, het heeft een super triest einde.

    T'is een heel oud boek.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”