• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    Meddows schreef:
    (...)

    Ja, lees de rest van het topic. Daar gaat het al lang niet meer over.

    Hou op met te kibbelen.

    Als dit onderwerp je bezig houd blijf je lekker zo niet ga je weg.

    KLAAR!

    Passerby schreef:
    (...)Nu zijn ze aant neuten dat hij hen niet bedankt heeft maar wel tijd had om dr te kussen.

    Oh jee, Biebertje toch (joehoe)

    @Hastings: Over die onzin ga ik geen heel topic doorspitten, dankje feestelijk. Hastalavista baby.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 14:54 ]


    ars moriendi

    Hale schreef:
    Hou op met te kibbelen.

    Als dit onderwerp je bezig houd blijf je lekker zo niet ga je weg.

    KLAAR!
    Kijk, jullie kibbelen over iets en we zijn hier met twee mensen die gewoon zeggen dat jullie het bij het foute eindje hebben en dan zijn jullie gewoon butthurt. Als je wilt debateren moet je ook tegen de tegenargumenten kunnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ZivaDavid schreef:
    (...)



    Indd ik zie hem zo al zeggen:
    Bedankt mama toen je me steunde toen ik een klootzak was.
    Een jongen die denkt dat alle meiden hem leuk vonden, ben ik
    Sorry, fans dat ik een klootzak was en jullie niet bedankte


    Ik vind het een schande dat hij zijn moeder niet heeft bedankt of zelfs zijn fans


    Precies!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 14:57 ]

    ik zal het je laten weten als ik straks de opname ervan gezien heb :Y)

    Hale schreef:
    (...)

    Precies!




    Maar we moeten wel even ophouden met kibbelen met andere.
    Ik snap ze maar ze moeten ook wel accepteren dat wij over dit willen praten met elkaar.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)



    Maar we moeten wel even ophouden met kibbelen met andere.
    Ik snap ze maar ze moeten ook wel accepteren dat wij over dit willen praten met elkaar.


    Daarom.

    Ik ga ook niet in hun Harry potter topics...

    LOURRY schreef:
    Weet je wat ik hier raar aan vind? Selena werd eerder nooit gehaat, maar omdat ze toevallig met Justin Bieber gaat (of het nou een stunt is of niet) haat iedereen haar opeens.
    Selena is geweldig, met of zonder Justin. Door dit soort reacties als; ik vind selena verschrikkelijk, justin verdiend beter, hatelijke tweets naar beide te sturen; daardoor verpest je mensen hun leven. Come-on wees eerlijk, sommige mensen willen hun relatie stil houden en Selena en Justin willen het niet naar buiten gooien als ze een keer ruzie hebben. Ik ben geen fan van Justin, totaal niet. maar ik heb er bloody veel respect voor dat hij zich wilt settelen met iemand die wordt gehaat door al zijn fans.
    Laat mensen in hun waarde main.


    amen!

    en al die fans dat denken dat ze srs een relatie met hem kunnen krijgen? :'D die lach ik in hun gezicht uit, I mean, get a life, he's a fucking hollywood'star'. alsof hij ooit voor een van jullie zou gaan :'D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ooit komen jullie en ik erachter dat er meer dingen achter die publiciteitsstunt zit, bijvoorbeeld dat één van hun lijd aan een ziekte waarmee ze nog maar een jaar ofzo hebben. En dan gaan jullie één voor één kapot bij het gevoel dat jullie slechte dingen achter hun rug hebben gezegd. En who cares als Justin zijn fans niet heeft bedankt, het mag dan wel zo zijn dat hij nergens was zonder hun, maar wie weet had hij wel een slechte dag? Misschien pushte Selena hem naar iets, misschien is er iets met zijn familie leden waardoor zijn moeder niet kon komen? En ga nou niet zeggen van dat anders de media en pers of weetikveel één of andere rotzooi dat zou zien en zou vertellen, waardoor iedereen het wist, maar je weet nooit wat achter een situatie zit. So don't judge people by the cover. Just Sayin'. Negatief commentaar hierop zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:06 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmm op zo'n blog stond juist dat ze dachten dat selena had lopen rampen stampen met zo'n iemand uit zo'n bandje, omdat de bus bewoog.

    clickk

    Ik denk gewoon dat ze relatie problemen hebben, en bij dat vaak heeft hollywood love niet echt een lange datum.


    Alleen maar tranen van geluk

    Godric schreef:
    Hmm op zo'n blog stond juist dat ze dachten dat selena had lopen rampen stampen met zo'n iemand uit zo'n bandje, omdat de bus bewoog.

    clickk

    Ik denk gewoon dat ze relatie problemen hebben, en bij dat vaak heeft hollywood love niet echt een lange datum.


    oh je bedoelt Cameron van the All Star weekend? Ja daar heb ik ook zo mijn vermoedens over.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hale schreef:
    Ik zal even eerlijk zijn.

    Ik weet niet wat ik er van moet denken.

    Ik heb hun relatie eindelijk geaccepteerd maar ik vertrouw selena voor geen meter meer.



    ooit al gehoord dat je eerst iemand persoonlijk moet kennen om iemand te 'vertrouwen'?

    komaan, alsof je een van de twee persoonlijk kent, hoe kun je nou iemand 'vertrouwen' dat je niet kent?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Uneventful schreef:
    Ooit komen jullie en ik erachter dat er meer dingen achter die publiciteitsstunt zit, bijvoorbeeld dat één van hun lijd aan een ziekte waarmee ze nog maar een jaar ofzo hebben. En dan gaan jullie één voor één kapot bij het gevoel dat jullie slechte dingen achter hun rug hebben gezegd. En who cares als Justin zijn fans niet heeft bedankt, het mag dan wel zo zijn dat hij nergens was zonder hun, maar wie weet had hij wel een slechte dag? Misschien pushte Selena hem naar iets, misschien is er iets met zijn familie leden waardoor zijn moeder niet kon komen? En ga nou niet zeggen van dat anders de media en pers of weetikveel één of andere rotzooi dat zou zien en zou vertellen, waardoor iedereen het wist, maar je weet nooit wat achter een situatie zit. So don't judge people by the cover. Just Sayin'. Negatief commentaar hierop zijn welkom.


    Positief ook, want ik ben het hier helemaal mee eens. Alsof wij als normale mensen ook zo perfect zijn, en nooit fouten maken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Uneventful schreef:
    (...)

    oh je bedoelt Cameron van the All Star weekend? Ja daar heb ik ook zo mijn vermoedens over.


    Hmm je weet het niet, en Justin met Jasmine dan, hij ging ruzie maken met het vriendje van Jasmine, haha net een soap. ;$.


    Alleen maar tranen van geluk