• Ja van die jongens die denken stoer te doen tegenover hun vrienden, en dan als je ze tegoemd komt rijden op die Fiets, ze voor je gaan rijden.. en als het aan hun licht zo op je in rijden, OMdat dat grappig is..
    Meestal springen mensen wel opzij, omdat die gasten denken, ik fiets stug door, omdat die tog wel aan de kant springen en dat is grappig..
    Nou ik kwam terug naar school, en ik moest naar me Oom zijn werk toe. en dat deed zoon groepje jongens.. maar ik ben dan zo, dat ik egt niet voor hun aan de kant gha. ik bedoel maar, hun gaan voor me neus fietsen ><
    Maar dat was dus niet zoon slim plan, want die gast rijd volin me. dus ik verlies me balans, donder op de grond, en grijp met me hand in glas. plus fiets kapot, en 2 gekneusde vingers ;o
    En nu heb ik OUw. maar die jongens lekker ook :] en Hij begon vol op te sgelden, en ze fiets ging ook kapot! en hij heeft helleliefe vrienden, want die fietste gewoon lachent door ><
    En,, Dus, ik durf nu te wedden, dat hij dat dus nooit meer doet. zo stoer probeeren te doen.
    en ik ook niet ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OMG Ö
    Ik had toen 'ie voorbij reed tegen z'n spaak getrapt, dan valt 'ie over de kop :P


    Candycorekid.

    OMG Ö
    Ik had toen 'ie voorbij reed tegen z'n spaak getrapt, dan valt 'ie over de kop :P

    Tjha, maar voordat ik stond, was hij al lang weg gereeden,, zover hij dat kon dan.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ooh ,, zwaar klote:O

    (H) bnervoorje(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik ken ze (:

    Ik ken ze (:


    Ik ook. Maar zulke kereltjes van mijn school weten ondertussen wel dat ze mij beter met rust kunnen laten. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)

    Ik ook. Maar zulke kereltjes van mijn school weten ondertussen wel dat ze mij beter met rust kunnen laten. :Y)

    Ik denk dat hij dat nu ook denkt, hij was zwaar pissig.. en, niet eens op mij, dus dat sgeelt.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha geweldig xD bedenk zo, het was het waard ='D


    Life is hard and then we die