• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    I couldn't care less. Ik weet alleen dat ik een hekel heb aan golddiggende attentionwhores (*kuch* Yolanthe *kuch*)


    ars moriendi

    LOURRY schreef:
    Weet je wat ik hier raar aan vind? Selena werd eerder nooit gehaat, maar omdat ze toevallig met Justin Bieber gaat (of het nou een stunt is of niet) haat iedereen haar opeens.
    Selena is geweldig, met of zonder Justin. Door dit soort reacties als; ik vind selena verschrikkelijk, justin verdiend beter, hatelijke tweets naar beide te sturen; daardoor verpest je mensen hun leven. Come-on wees eerlijk, sommige mensen willen hun relatie stil houden en Selena en Justin willen het niet naar buiten gooien als ze een keer ruzie hebben. Ik ben geen fan van Justin, totaal niet. maar ik heb er bloody veel respect voor dat hij zich wilt settelen met iemand die wordt gehaat door al zijn fans.
    Laat mensen in hun waarde main.


    Neeehee, ik had altijd al een hekel aan SELENA GOMEZ


    Better a witty fool than a foolish wit

    Meddows schreef:
    I couldn't care less. Ik weet alleen dat ik een hekel heb aan golddiggende attentionwhores (*kuch* Yolanthe *kuch*)


    AMEN


    Better a witty fool than a foolish wit

    Zomerr schreef:
    (...)

    Neeehee, ik had altijd al een hekel aan SELENA GOMEZ

    Toevallig, ze vertelde me net dat ze ook altijd al een hekel had aan jou (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Toevallig, ze vertelde me net dat ze ook altijd al een hekel had aan jou (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Get over it. Alles is fake in Hollywood/Disney/& die andere brol dus waarom allemaal meteen tegen Selena? Nee, ik ben ook geen fan van haar, maar een beetje respect voor de medemens is al teveel gevraagd. Daarbij Selena was - zoals hierboven al werd gezegd - eerder beroemd dan Bieber & ze zou gemakkelijk werk kunnen vinden zonder Justin. Tjees, waarschijnlijk staat hun relatie gewoon op springen. Ze zijn ook maar mensen, zij hebben ook die relatieproblemen die wij hebben.


    Olive

    Waar mensen zich toch druk om maken.

    Wat boeit het toch allemaal. Jullie hebben er toch niks mee te maken (cat)


    SLOAN.

    Orphan schreef:
    Get over it. Alles is fake in Hollywood/Disney/& die andere brol dus waarom allemaal meteen tegen Selena? Nee, ik ben ook geen fan van haar, maar een beetje respect voor de medemens is al teveel gevraagd. Daarbij Selena was - zoals hierboven al werd gezegd - eerder beroemd dan Bieber & ze zou gemakkelijk werk kunnen vinden zonder Justin. Tjees, waarschijnlijk staat hun relatie gewoon op springen. Ze zijn ook maar mensen, zij hebben ook die relatieproblemen die wij hebben.



    Dat bedoel ik nou. Is respect dan zoveel gevraagt?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    OMG. Ik wil zien dat zij hem wegduwt. dat vind ik wel zielig ):

    Hilton schreef:
    OMG. Ik wil zien dat zij hem wegduwt. dat vind ik wel zielig ):


    Zielig uhm ja ik vind het ook wel erg voor Bieber, maar ik snap Selena ook

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 13:31 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hilton schreef:
    OMG. Ik wil zien dat zij hem wegduwt. dat vind ik wel zielig ):


    Ze duwde hem niet hard, maar gewoon een beetje van zich af. Snap je?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ... No one cares! @_@


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Ze duwde hem niet hard, maar gewoon een beetje van zich af. Snap je? Maar eh ze kunnen moeilijk gaan tongen als Selena iets moet presenteren, des te meer wij moeten wachten en ik denk dat het publiek er ook niet echt zin in heeft om hun te zien zoenen.

    Haha ow. Nu ben ik boos dat ik het gemist heb damn.

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Ze duwde hem niet hard, maar gewoon een beetje van zich af. Snap je? Maar eh ze kunnen moeilijk gaan tongen als Selena iets moet presenteren, des te meer wij moeten wachten en ik denk dat het publiek er ook niet echt zin in heeft om hun te zien zoenen.


    Dit was niet de enige keer hoor (: Maar ze had ook heel anders kunnen reageren. (:


    To infinity and beyond •