• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    Paralize schreef:
    Oke guys. JULLIE ZIJN TÉ ERG. DAMN. Als mijn vriendje mij zou zoenen als ik ergens mee bezig ben zou ik hem ook wegduwen zoals zij. Eerst plagerig, maar komaan zeg als hij het vaker doet zou ik ook geirriteerd raken en ja dus. Elk normaal mens kan dat doen.




    Ik vond het best sneu voor Jus, maar ik snap Selena helemaal. Als ik in haar peperdure schoenen had gestaan zou ik hetzelfde doen, maar eh sommige overdreven een beetje op dit gebied ik zelf ook maar ik geef het eerlijk toe want ik was echt geschokt want ik vond Jelena altijd zo schattig. Maar eh ik zal proberen minder te overdrijven.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Geen idee. Hij zat de hele tijd nors voor zich uit te kijken. Klapte om niets en lachte om niets. Zelfs niet toen hij zijn award won & de speech gaf.


    Ok.

    Heb je daar een link van?

    Het kan ook zijn dat dat duwtje ook een publiciteitsstunt was.

    Dat ze voor de buitenwereld doen alsof alles koek en ei is maar het eigenlijk al lang uit is.

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Heb je daar een link van?

    Het kan ook zijn dat dat duwtje ook een publiciteitsstunt was.

    Dat ze voor de buitenwereld doen alsof alles koek en ei is maar het eigenlijk al lang uit is.


    Ik heb geen idee. Ik heb het vannacht live gezien. Maar hij zag er echt gewoon niet blij uit & was ook niet de vrolijke Justin die we kennen.


    To infinity and beyond •

    Even voor de duidelijkheid. Ik bepaal zelf hoe ik hierop reageer en wat ik reageer. Dus kom niet met dat soort reacties aan. (:


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee. Ik heb het vannacht live gezien. Maar hij zag er echt gewoon niet blij uit & was ook niet de vrolijke Justin die we kennen.


    Heb je daar ook geen fotos van ofso?

    Damn, ik ben echt moe.
    Guys ik denk dat ik niet meer om de 2 minuut ga checken. Als ik een halfuur niet actief ben op Q dan weten jullie dat ik in slaap ben gevallen. Justin was echt chagarijnig hij lachte niet en is niet meer zo vrolijk


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hale schreef:
    (...)

    Heb je daar ook geen fotos van ofso?



    Je kan miss op google naar afbeeldingen zoeken.
    Just Saying


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hale schreef:
    (...)

    Heb je daar ook geen fotos van ofso?


    Op tumblr staan er wel veel.


    To infinity and beyond •

    Justin is soweizo niet meer dat jongentje van One time.

    Dat jongentje waar ik van hield en waar ik verliefd op was.


    Ok hij word ook ouder maar ik heb nu echt moeite om hem te vertrouwen.


    Bij dat nickeleodeon gedoe waren ze ook al zo raar bezig...

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Op tumblr staan er wel veel.


    Link?

    Hale schreef:
    Justin is soweizo niet meer dat jongentje van One time.

    Dat jongentje waar ik van hield en waar ik verliefd op was.


    Ok hij word ook ouder maar ik heb nu echt moeite om hem te vertrouwen.


    Bij dat nickeleodeon gedoe waren ze ook al zo raar bezig...



    Ja, maar eh ik hou dus ook van de oude Justin.
    Het is indd moeilijk als een celeb die je leuk vind ouder wordt, maar ze zullen allemaal veranderen.
    Kijk naar Britney Spears die was eerst een schattig en onschuldig meisje en nu is ze om eerlijk te zijn een sekssymbool.
    Ik vind haar liedjes nouja sommige leuk, maar elke ster verandert naarmate hij/zij ouder wordt.
    Dus hoe moeilijk het ook is we moeten het accepteren.
    Maar indd bij dat nickelodeon gedoe deden ze ook raar


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Ja, maar eh ik hou dus ook van de oude Justin.
    Het is indd moeilijk als een celeb die je leuk vind ouder wordt, maar ze zullen allemaal veranderen.
    Kijk naar Britney Spears die was eerst een schattig en onschuldig meisje en nu is ze om eerlijk te zijn een sekssymbool.
    Ik vind haar liedjes nouja sommige leuk, maar elke ster verandert naarmate hij/zij ouder wordt.
    Dus hoe moeilijk het ook is we moeten het accepteren.
    Maar indd bij dat nickelodeon gedoe deden ze ook raar


    Inderdaad.

    Maar ik weet ook niet of ze nu echt gevoelens hebben voor elkaar of dat het gewoon een publiciteitsstunt is.

    Ben toch gewoon een keertje eerlijk...

    Zo keek hij de hele avond:




    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    (...)

    Inderdaad.

    Maar ik weet ook niet of ze nu echt gevoelens hebben voor elkaar of dat het gewoon een publiciteitsstunt is.

    Ben toch gewoon een keertje eerlijk...



    Dat is wel moeilijk om te zien. Maar eh ik begin nu steeds meer te denken dat het een publiciteits stunt is dankzij dit topic


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 14:20 ]