• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)

    thanks . ik heb nooit een boblijn gehad xd wel een pony
    iedereen heeft al lang dood haar zelf ga ik nu ook voor een boblijn maar de voor kant van me haar moet iets langer zijn en dan gaat het vanachter kort meschien ook iets voor jou :Y)


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)iedereen heeft al lang dood haar zelf ga ik nu ook voor een boblijn maar de voor kant van me haar moet iets langer zijn en dan gaat het vanachter kort meschien ook iets voor jou :Y)


    oow oke gaat vast leuk staan ..


    ik heb me haar geknipt en laat het weer lang groeien ik doe er nooit wat leuks mee. altijd los maar moet er over nadenken mischien doe ik het dan :$

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 17:53 ]

    Ik vind het niet mooi, sorry $


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Assassin schreef:
    Eh, ik vind het allebei lelijk.
    Misschien komt het door je make-up.


    comfort in c h a o s

    Tortuga schreef:
    Ik vind je een beetje cheap met die plamuurlaag make-up, hoe je je foto's maakt en die blonde haren, I'm sorry.


    Ex astris, sciencia

    ik ben nergens op uit als jullie dat denken . mischien kom ik anders over op foto,s maar vind wel meevallen

    Imoani schreef:
    Ik vind het niet mooi, sorry $


    oke

    Grindylow schreef:
    Probeer minder make-up op te doen! Eerlijk waar _O_ Dan zul je er zoveel mooier uit zien [: Gebruik een nude make-up, dat zal je echt heel mooi staan [: En als haarkleur: bruin. Get rid of the foundation of gebruik een tint die dichter bij je huid zit en probeer te vermijden dat je eruit ziet als iets dat te vaak geplamuurd is!


    ik kan niet zonder foundation laaste keer dat ik zonder foundation de deur uit ging om iets te kopen was toen ik 14 was ik begon al op me 11 bezig me make-up te zijn

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik kan niet zonder foundation laaste keer dat ik zonder foundation de deur uit ging om iets te kopen was toen ik 14 was ik begon al op me 11 bezig me make-up te zijn

    Ik zou proberen óf te minderen, of een goed merk te gebruiken (tenzij je dat al doet, dan heb ik niks gezegd :]). Het lijkt namelijk of je gezicht erg olieachtig is op sommige foto's + het plamuureffect.
    Ik gebruik zelf iets van Lancome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, ik vind het beide wel mooi passen. Maar het blond slaat precies een beetje geel uit.. Ik zou eens een ander soort blond proberen, iets wat een beetje natuurlijker staat. Maar ik vind het beide wel mooi (:
    En inderdaad, zoals velen zeggen, gebruik toch wat minder make-up. Vooral die lichtere lippenstift vind ik absoluut niet mooi :x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    C18 schreef:
    (...)
    Ik zou proberen óf te minderen, of een goed merk te gebruiken (tenzij je dat al doet, dan heb ik niks gezegd :]). Het lijkt namelijk of je gezicht erg olieachtig is op sommige foto's + het plamuureffect.
    Ik gebruik zelf iets van Lancome.


    dat lijkt zo maar is logisch je ziet gelijk of iemand foundation op heeft of niet maar bij sommige zie je het wat meer

    Nightingale schreef:
    Hmm ja, ik vind bruin je ook beter staan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tortuga schreef:
    Ik vind je een beetje cheap met die plamuurlaag make-up, hoe je je foto's maakt en die blonde haren, I'm sorry.

    Wauw, met die make-up die jij op een dag op je gezicht smeert kan ik een schilderij maken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Padalecki schreef:
    Ik vind bruin haar het mooist. En dit mag je niet gemeen opvatten, maar je gebruikt veel te veel make-up. Je bent een heel mooi meisje, jij hebt dat niet nodig. Een naturellook apprecieren veel meer mensen.

    Vind ik nou ook, en eerlijk gezegt vind ik het blonde gewoon lelijk staan, omdat het er ontzettend nep uitziet! Sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.