• slot

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Omg daar gaan we weer ._.
    *denkt naar maanden terug*

geloof me daar gaan we niet weer . arrogant dom en steeds zeggen iemand slaan is niet stoer . als ik zo was als vroeger ik zou mezelf triest vinden

Horrorshit schreef:
    is hetzelfde nu een (voorbeeld) niet denken , als ik nu zeg ik neuk met iedereen ga je ook zeggen doe wat je wilt jouw leven boeit mij niet. zelfde hier mee boeit mij niet hoe anderen over me denken . maar tips zijn altijd welkom

Boeit mij niet hoe anderen over me denken maar tips zijn altijd welkom?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Omg daar gaan we weer ._.
    *denkt naar maanden terug*
    i'm finking the same ._.

Shoganai i ne~

Uneventful schreef:
    (...)

Niet gemeen bedoelt maar misschien moet jij een pyschiater bezoeken. Jij zegt of zij jaloers op je is, en als je haar verrot had uitgescholden waren er de personen geweest die haar beschermden.

ben daar al geweest . ben afgekoeld xd

Ooh trouwens nog een tip, je moet je wenkbrauwen niet zo ver omhoog trekken, want je krijgt rimpels in je voorhoofd en je lijkt er nog arroganter door...

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

NYC schreef:
    Ooh trouwens nog een tip, je moet je wenkbrauwen niet zo ver omhoog trekken, want je krijgt rimpels in je voorhoofd en je lijkt er nog arroganter door...

vaak gehoord . ik vind wel leuk om dat te doen xd weet niet waarom . ben niet arrogant ik lijk het wel daarom krijgen meeste meiden verkeerde indruk van mij

Horrorshit schreef:
    (...)

geloof me daar gaan we niet weer . arrogant dom en steeds zeggen iemand slaan is niet stoer . als ik zo was als vroeger ik zou mezelf triest vinden

Ik ga uit dit topic voor dat ik iemand ga beledigen :Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

BeHuffelpuf schreef:
    (...)i'm finking the same ._.

ik blijf gewoon relaxt

Oh ik heb nu pas je blonde haar gezien... het lijkt geel dus ik vind het niets aan.

EDIT: Ik bedoel oranje.

[ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:35 ]

Horrorshit schreef:
    (...)

ik blijf gewoon relaxt
    oke dan is het goed ^^

Shoganai i ne~

BeHuffelpuf schreef:
    (...)oke dan is het goed ^^

(A)

Horrorshit schreef:
    (...)

vaak gehoord . ik vind wel leuk om dat te doen xd weet niet waarom . ben niet arrogant ik lijk het wel daarom krijgen meeste meiden verkeerde indruk van mij

Ja maar dat komt dus door die blik, als jij gewoon lacht op je foto en je gezicht voor de rest normaal houdt zie je er al heel anders uit en kom je veel liever over.
    Je haar zit trouwens leuk op die foto waar je krullen hebt (:

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Wow, dit topic loopt uit de hand.

maar, ik vind je bruine haarkleur het mooist.

Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

NYC schreef:
    (...)
    Ja maar dat komt dus door die blik, als jij gewoon lacht op je foto en je gezicht voor de rest normaal houdt zie je er al heel anders uit en kom je veel liever over.
    Je haar zit trouwens leuk op die foto waar je krullen hebt (:

ik begrijp het wel aleen zo,n blik is bij mij standaard . heb je wel denk ik gemerkt xd .
    dankjewel (H)

Horrorshit schreef:
    (...)

ik begrijp het wel aleen zo,n blik is bij mij standaard . heb je wel denk ik gemerkt xd .
    dankjewel (H)

Maak is een normale foto? Zo waar je lacht en je make-up heel weinig is. Misschien verandert onze meningen wel over je.