• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Dat weet je nooit ..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Owkee, dit is een beetje aanstellerige shit :S Je weet niet waar je aan begint.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Weet je wel waar je aan begint? Heb je nagedacht over je verdere opleiding/school, verzorging van je kind, financieel, etc etc? Want een kind onderhouden is niet zo 1,2,3 gebeurt.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    nerveus schreef:
    Owkee, dit is een beetje aanstellerige shit :S Je weet niet waar je aan begint.


    "Ignite, my love. Ignite."

    aandacht te kort?


    "Ignite, my love. Ignite."

    1. Niet doen!!!
    2. Wacht!!
    3 Ik meen het nu nog niet, wachten!
    4. Dat kan je niet weten, je moet gewoon geluk hebben.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:36 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oké, het meisje heeft gevraagd om normale commentaren. Als zij nu een kindje wilt, dat moet zij weten. Het is haar leven, zij doet wat zij wilt, en jullie hebben daar niets over te zeggen. Dus als je het er niet mee eens bent, houd dan gewoon je kop.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Carcass schreef:
    Weet je wel waar je aan begint? Heb je nagedacht over je verdere opleiding/school, verzorging van je kind, financieel, etc etc? Want een kind onderhouden is niet zo 1,2,3 gebeurt.


    oke dat klopt maar heb goed over nagedacht al ga ik te snel samenwonen dan kind ja is snel maar soms wil iemand dat zo graag dat je het gewoon wil waarmaken

    Incarcerous schreef:
    oké, het meisje heeft gevraagd om normale commentaren. Als zij nu een kindje wilt, dat moet zij weten. Het is haar leven, zij doet wat zij wilt, en jullie hebben daar niets over te zeggen. Dus als je het er niet mee eens bent, houd dan gewoon je kop.



    DANKJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

    Je doet me denken aan een persoon hier op Q.. maar ik zal geen namen noemen H- oke ik stop al.

    Neem een kind! en ga samenwonen! het is super leuk en je bent vast al een goede moeder.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Jong een kind krijgen is dom en onverantwoordelijk maar whatever, do what you wanna do right?


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik zeg alleen: weet waar je aan begint.
    De grootste kans op zwangerschap is wanneer je het doet als je ovuleert.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Raveleijn schreef:
    Je doet me denken aan een persoon hier op Q.. maar ik zal geen namen noemen H- oke ik stop al.

    Neem een kind! en ga samenwonen! het is super leuk en je bent vast al een goede moeder.


    gelukkig noem je geen andere namen want voor mij zou dat roddelen zijn over anderen

    Salander schreef:
    Ik zeg alleen: weet waar je aan begint.
    De grootste kans op zwangerschap is wanneer je het doet als je ovuleert.


    wat betekent dat laaste woord

    ...




    Ik hou me hier gewoon buiten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro