• Vandaag had ik wederom een bijzonder boeiende economie les. Samen met een vriendin gingen we galgje doen samen met een jongen die aan de andere kant van de klas zat, maar we konden niet zomaar door de klas roepen dus probeerden we met onze handen de letters te vormen en zo naar elkaar te seinen, elke keer als de lerares zich even omdraaide naar het bord.
    Toen ik wist wat het woord was riep ik 'Minderwaardigheidscomplex!' dwars door de klas. De rest van de klas had ons al lang door, maar de lerares wist niet hoe ze moest kijken.
    Zo hebben we nog 2 andere woorden gedaan. En ik had niet eens straf (A)

    Wie heeft er ook zo'n productieve dag gehad?


    I clicked my heels and wished for you.

    Hahah!
    Nee, ik was een beetje dood/saai/afwezig vandaag op school.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had een blokuur maatschappijleer en een blokuur gym. Onder maatschappijleer heb ik samen met mijn beste vriendin konijntjes gevouwen - levenloos - en onder gym heb ik wat aangeklooid en een badmintonracket gesloopt (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahahaha LOL x'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons moet je dat niet proberen, de leraren hebben zowat ogen op hun rug ,_,

    Thingies schreef:
    Ik had een blokuur maatschappijleer en een blokuur gym. Onder maatschappijleer heb ik samen met mijn beste vriendin konijntjes gevouwen - levenloos - en onder gym heb ik wat aangeklooid en een badmintonracket gesloopt (cat)

    Hahaha omg! En, waren de konijntjes goed gelukt? En werd je leraar niet boos toen dat racket kapot was? x'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Hahaha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bravery schreef:
    (...)
    Hahaha omg! En, waren de konijntjes goed gelukt? En werd je leraar niet boos toen dat racket kapot was? x'D

    Ja, we hebben er weer een stuk of dertig bij ;D
    En ik had het racket teruggevouwen en vlug een ander gepakt, want hij wiebelde heel erg. Anders had ik een nieuwe mogen kopen (cat)
    Het zijn ook kutrackets ...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij mij tijdens Duits ging Joeri voor leraar spelen en de docent voor leerling (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.