• slot

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

Oh, btw, ik vind je wel een knap meisje, maar je hoeft je lippen niet zo te tuiten op elke foto :p.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Padalecki schreef:
    Ik vind bruin haar het mooist. En dit mag je niet gemeen opvatten, maar je gebruikt veel te veel make-up. Je bent een heel mooi meisje, jij hebt dat niet nodig. Een naturellook apprecieren veel meer mensen.

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Blond!

No growth of the heart is ever a waste

Ik vind je een beetje cheap met die plamuurlaag make-up, hoe je je foto's maakt en die blonde haren, I'm sorry.

ars moriendi

Welke blond had je genomen, het lijkt geel.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

-

[ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 16:52 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Tortuga schreef:
    Ik vind je een beetje cheap met die plamuurlaag make-up, hoe je je foto's maakt en die blonde haren, I'm sorry.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Nightingale schreef:
    Hmm ja, ik vind bruin je ook beter staan.

Ik heb een tip voor je make-up, niet gemeen bedoelt maar dan zie je er meteen een stuk anders uit. Gebruik geen shiny lipgloss hij is te licht voor je lippen. Je kan beter gaan voor een minder shiny en eentje die een mooie rode tint heeft (: En bruin staat je toch beter (:

Kill them with kindness.

Cockney schreef:
    Oh, btw, ik vind je wel een knap meisje, maar je hoeft je lippen niet zo te tuiten op elke foto :p.

dankjewel , haha ben het gewend xd moet er wel mee stoppen ja aleen ik kijk altijd arrogant terwijl ik eigenlijk lief ben xd

Cockney schreef:
    Ik vind het nogal geel uitgeslagen? Of ligt dat aan de belichting?
    Anyhow, bruin past beter bij je ^^

ja klopt is goud geel vind het ook . het is niet echt echt blond . maar voor mij is dit ook blond xd

BeHuffelpuf schreef:
    bruin staat beter ik zou zelfs voor donkerbruin gaan en natuurlijker make-up en niet barbie-nep-oerlekijk-huppelkutje-achtig :Y)
    volgens mij staat bij jou wel een boblijn aangezien je het goede gezichtsvorm voor heb ^^

thanks . ik heb nooit een boblijn gehad xd wel een pony

Tortuga schreef:

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Probeer minder make-up op te doen! Eerlijk waar _O_ Dan zul je er zoveel mooier uit zien [: Gebruik een nude make-up, dat zal je echt heel mooi staan [: En als haarkleur: bruin. Get rid of the foundation of gebruik een tint die dichter bij je huid zit en probeer te vermijden dat je eruit ziet als iets dat te vaak geplamuurd is!

"I shut my eyes in order to see.'

Zephyros schreef:
    Ik heb een tip voor je make-up, niet gemeen bedoelt maar dan zie je er meteen een stuk anders uit. Gebruik geen shiny lipgloss hij is te licht voor je lippen. Je kan beter gaan voor een minder shiny en eentje die een mooie rode tint heeft (: En bruin staat je toch beter (:

ik vat iets niet gelijk gemeen op het is maar een tip :$ dusja